PDA

View Full Version : בורג ראש מנוע


ben_david7
14-03-11, 19:25
איפה אני יכול למצוא בורג של ראש מנוע? בפירוקיות אני לא חושב שימכור לי

davidmzr
14-03-11, 19:42
אצלי, לאיזה רכב ?.
דוד.

ben_david7
14-03-11, 19:51
לפגו' שפתחתי את הראש הרסתי בורג, איזה סרט היה לי להוציא את הראש אחרי כל זה.
אבא שלי ריתך בוקסה לבורג והוציא את הבורג...עכשיו חסר בורג והכל כבר מוכן ואין לי איך לסיים את זה.

davidmzr
14-03-11, 20:24
קפוץ אלי וקבל בורג.
אבל אתה חייב לבדוק את שאר הברגים, אם יש בורג שעובר את ה-176.5 מ"מ אורך,הוא פסול.
אם תרכיב תגזור בורג בסגירה.
דוד.

גיא127
15-03-11, 08:02
אל תשחק אם ברגים. אני משתדל לרוב להחליף את הברגים בשיפוץ ראש.
קנה סט ברגי ראש חדשים.

davidmzr
15-03-11, 09:42
גיא127 צודק. זה הדבר הנכון לעשות.
אבל במקרה הזה אין המלצה של היצרן להחליף ברגים, אלא לבדוק אם הם נמתחו.
למשל בפורד סיירה יש המלצה של היצרן, להחליף את הברגים לחדשים בכל פירוק ראש.
דוד.

yair068
15-03-11, 12:08
השגתי לך 3 ברגים אחה"צ יהיו אצלך.
אינך עונה לפלאפון

ben_david7
16-03-11, 00:09
יאיר תודה רבה על הברגים עזרו לי מאוד.
מתי אתה מצטרף למשפחת פגו'? (מצטער לאוהבי פיאט אל תהלבו הן פשוט לא מספקות)
דרך אגב שניתקתי את חיישן טמ'פ היה שינוי משמעותי אני חושב שהבעיה מגיעה ממנו אבל אין טעם להתעסק עם זה ניקיתי את האוטו ומצאתי קונה שהוריד אותי ב-500 שקל בגלל הבעיה הזאת.

yair068
16-03-11, 10:24
תן לו בראש לא כדאי להתקע עם עוד רכב.
מבחינת פיג'ו יש לי הרבה אופציות וחלקים הבעייה שאני אקבל צו הרחקה מהבית .

ben_david7
16-03-11, 18:35
ח ח ח ח ח ח
סיימתי עם ההרכבה תראה תמונות.
רק רציתי שתגיד לפני ההנעה אם הטיימינג מכוון כמו שצריך.
תראה איך הכנסתי את ההלן הדק לתוך החור עד שהוא נכנס בול (ככה זה אמור להתבצע? עד שאני יכול להכניס אותו?)

yair068
16-03-11, 21:06
הקרנקשאפט בסדר זה סימון אחד
מה עם ראש המנוע והסימונים שם?

ben_david7
16-03-11, 21:09
יש פס כזה דק ויש על גלגל הקמשפט גם פס (סימון) את זה דוד הראה לי
עוד לא הנעתי סובבתי עם את הקמשפט שהרצועה מחובר ופתאום יש שלב שכמעט ובלתי אפשרי להזיז אני מפחד שזה נקודה ששסתום נוגע בבוכנה...בגלל זה לא הנעתי

yair068
16-03-11, 21:15
זהוא לחץ הקומפרסיה אם לא הרכבתה את מכסה שסתומים תוכל לראות גם שכשיש התנגדות בדיוק היכן שהקמשפט מוריד שסתום.
עשה שני סיבובים על הקאמשפט בכדי לראות שהכל תקין.
לאחר מכן בדוק עוד פעם שהסימונים חוזרים בדיוק למקום והפעל לעעעעעעעעעעזזזאל את המנוע

ben_david7
16-03-11, 21:18
ח ח ח ח ח אני יבדוק את זה עכשיו.
דרך אגב מצאתי קונה ב-6 לפונטו ראה כבר את האוטו.
עכשיו יש לי 6 אלף להשקיע על הצרפתיה.
קודם כל מכנית,ראש מנוע 16 שסתומים זהה בגודל שלו לראש מנוע שלי?
יעזור במשהו?

yair068
16-03-11, 21:19
לא תצטרך מנוע קומפלט של 1.6

ben_david7
16-03-11, 21:40
לפרק בלוק מנוע :o
סופסוף משהו מענייןן. תמיד רציתי להוציא את כל המנוע החוצה
במיוחד בפגו שמאוד קל להוציא אותה מהתושבות והבלוק שלה מאלומניום אז קל להוציא אותו.

כמה אמור לעלות מנוע 1.6? על הדרך אני יימכור את שלי
וטורבו ואינטרקולר וסעפת יניקה ופליטה וצנרות ומחשב ניהול ושעון גדישה ושעון לחץ שמן
כמה הכל יכול לעלות אפשר כבר לקנות מנוע 1.6 מוגדש?

אני שואל ברצינות אני מת לעשות משהו כזה. השאלה כמה כסף זה אמורה ההשקעה לעלות.
ואי אפשר לעבור טסטים ואם בכלל המנוע 1.6 מתאים לזה

yair068
16-03-11, 22:01
הדלקתה את המנוע ?
יעלה לך 10000 ש"ח במינימום.
אבל הייתי עושה את זה על יצור מתקדם יותר כי אחרת כל החלקים יאכלו לך לאט לאט
איזה מודל הרכב

ben_david7
16-03-11, 23:55
לא הנעתי עדיין בגלל הטיימינג אני מפחד לטעות.
בקטע של הקמשפט נתקעתי הסימון בקמשפט . יש קו דק כזה בצד הפנימי של הראש מנוע ויש קו על הקמשפט אבל אני לא בטוח שזה הקו כי בשרטוט שדוד שלח לי זה נראה שונה,לפי השרטוט זה קצת שונה זה נמצא בדיוק בצד השני (החיצוני).

זה בערך הסכום שיהיה לי שאמכור את הפיאט,אבל אני רוצה קודם להשקיע על חיצונית.
שווה להתעסק עם זה? או פשוט לקנות דגם אחר?
שנת 98 אבל אם אני מחליף מנוע זה כבר אחרת.

davidmzr
17-03-11, 19:10
כוון לפי התמונה, זה ראש כמו שלך.
הכניס מקדח 10 מ"מ ולא דק כמו שהכנסת לבלוק.
נו רוצים לשמוע את המנוע.:mad:
דוד.

ben_david7
17-03-11, 20:09
אווווו מצויין מזל מזל שהתאפקתי ולא הנעתי גלגל הקאמשפט היה בכיוון השני בכלל.
זה מה שטוב בצרפתיות אי אפשר להתבלבל מכניסים מברג בגודל מסויים עד שנכנס וכמעט ואי אפשר לטעות אפילו לא בשן.
לגביי חיזוק הרצועה מתחתי אותה במצב שאני יכול לסובב אותה אחריי המתיחה מקסימום ב-90מעלות ולא יותר (את זה למדתי מיאיר).
הכל יושב בול.
אחרי החיבור בדקתי עוד פעם שלא זז קצת הקאמשפט או הקראנקשפט ושתייהם מתאימים בהתאמה.
סובבתי קצת ידני לראות שאני לא נתקע (מצב של שסתום נוגע בבוכנה).
להניע?? אם פיספתי שן זה לא מסוכן??

davidmzr
17-03-11, 20:19
אם עשית לפי מה שהסברתי, אין סיכון.
תניע ועדכן.
דוד.

ben_david7
17-03-11, 20:30
המצבר התרוקןןןןן כמה דקות ואני אעדכן אני יעביר מהפיאט

ben_david7
17-03-11, 21:03
חיברתי את המצבר של הפונטו ונתתי סטרטר,רעש הבוכנות שזזות נשמע ממש יפה בסטרטר אבל משום מה לא הניע האוטו פתאום הרחתי ריח דלק חזק הפסקתי ויצאתי וראית שכל המנוע מלא בדלק וכל הריצפה :o:o:o
מזל שהאוטו לא הניע , אני לא רוצה למות כלכך מהר (עוד לא הספקתי להרכיב טורבו על הרכב).
שמתי לב ששלושה מזרקים עם דלק.
זה יכול להיות קשור לזה שעשיתי ניקוי מזרקים ולא סגרתי אותם כמו שצריך?

davidmzr
17-03-11, 21:23
עצור ידידי עצור. אתה עוד תשרוף לאבא שלך את הבית.
דבר ראשון נתק את המצבר,
דחף את האוטו מחוץ לחניה, ושטוף אותה עם זרם מים.
דוד.

ben_david7
17-03-11, 21:25
נעשה כבר.
ממה זה יכול לנבוע את כל הצינורות חיברתי.
זה יכול להיות מהמזרקים שהם לא מורכבים כמו שצריך?

davidmzr
17-03-11, 21:30
לאחר שכל הדלק יתאדה, נתק את הזרם לקוייל תן סטרטר ותגיד לאבא שלך שיראה מאיין נוזל הדלק.
לפי רבע שעה שדיברתי איתו, הוא מבין דבר.
דוד.

ben_david7
17-03-11, 22:04
ניתקתי את המזרקים אני יעלה תמונה.
שלושה המזרקים שהיו רטובים הם שלושה המזרקים שיצאו ממש בקלות והרביעי היה מחובר הייטב.
אני ייחבר את כולם כמו שצריך.
אבל הבעיה לא נבעה משם.
היה צינור אחד פתוח ואין לי מושג לאן הוא מתחבר.

yair068
17-03-11, 22:14
בן נהייתה קריש .
לדעתי הנזילה מגומיות או חיבור האינגקטורים לסעפת או דליפה מצינור המוביל דלק.
עצה טובה נותן דוד בגין ניתוק הקוהל.
חוצמזה קטן עליך השירשור עדיין בחיתולוו כך שאתה רגיל בסוף התוצאה תהייה טובה .
עכשיו אם נדלק הרכב תעיף אותו לשכנים שלך מרוב שהם "חמודים"

ben_david7
17-03-11, 22:42
ח ח ח ח ח אני חושב שזאת העצה הטובה ביותר ששמעתי מאז שאני בפורום.
שהפגו הגיעה היא התחילה לצעוק עליי סיימת עם הגרוטאה שלך הבאת עוד אחת מזה מוסך??
אמרתי לה אם היא רוצה היא יכולה לקנות לי רכב חדש ואני מבטיח לא לעבוד עליו.
צריך לעבור דירה בדחיפות!! השכנים האלה יהרגו אותי בסוף!

מחר על הבוקר אני ייחבר את זה שוב כמו שצריך ויניע יאללה הגיע הזמן להרגיש איך זה לסוע עם עוד כמה סוסים :eek:

davidmzr
17-03-11, 22:51
אין מצב שהדליפה עד הריצפה, נובעת ממזרקים לא מחוברים חזק לסעפת.
לא הית צריך לפרק אותם.
כמות כזאת יכולה לנבוע רק מצינור חזרה שאינו מחובר, או מצינור הזנה למזרקים.
דוד.

ben_david7
17-03-11, 22:52
וזה בדיוק הצינור שאני סימנתי התמונה ושאלתי מהו
הוא לא היה מחחובר

davidmzr
17-03-11, 22:57
איפה התמונה של הצינור ?.
דוד.

ben_david7
17-03-11, 23:11
יש שלושה סימני שאלה למעלה שמאלה

davidmzr
18-03-11, 10:19
לא הבנתי מה שאלת.
בכל אופן, הצינור השמאלי בתמונה הוא כניסת דלק מהמשאבה. (צינור עבה)
האמצעי, צינור חזרה לטנק הדלק. (עובי בינוני)
הימיני, ווקום לסעפת. (צינור דק)
דוד.

ben_david7
18-03-11, 13:59
אחריי חיבור חזק של הכל הכנסתי ולא נתתי סטרטר רק נתתי סוויטץ כדי לראות אם הדלק בורח שמשאבת הדלק ממלאת את כל הצינוררות בדלק ושמתי לב שבמזרק 2 ו-4 בורח דלק,לא כי המזרק לא מחובר היטב אלא מעליו מהבית שהוא מחובר אליו .
הוצאתי את זה שוב ואני מנסה לדחוף את זה בכוח.
זה אמור להיכנס בכוח?

yair068
18-03-11, 14:15
שים WD לפני הכנסת האינגקטור יכנס טוב ואז ישבו במקומם
כמו שאמרתי לך הבריחה מהגומיוות אצלך ואו חלשות ולכן מהלחץ בורח לך דלק .
בדוק את האוופציה של WD אם לא עוזר אז תניע רק אצל השכנים

ben_david7
18-03-11, 14:29
ח ח ח ח ח
אוקיי אז בסוף אחרי שבדקתי וזה מחובר הייטב גילית שבשתי המזרקים שבורח דלק הגומיות קצת אכולות (מתפוררות) השאלה איפה אני יכול להשיג הורינגים כאלו?

yair068
18-03-11, 14:41
אצלי מקווה שאמצא אותם .
בחוץ כל גומיה כזאת עולה 50 ש"ח

תתקשר עוד מעט אחפש

ben_david7
18-03-11, 14:53
הסתדרתי מצאתי סט גומיות במחסן נראה לי בעין אותו הגודל

yair068
18-03-11, 21:58
אפשר לפתוח שמפניה או שהשירשור יהיה כמו הפונטו.
אפילו השכן שלך התקשר אליי הוא תמיד לא רגוע.
תשים מערכת טובה לבביגו ותכנס לרחוב עם פול וולייום אחרי חודש הוא מוכר

ben_david7
18-03-11, 22:26
לצערי כן...אפשר לפתוח שמפניה....עכשיו לא יהיה לי מה לפרק :mad:
אני יחזור מהמכללה ומה אני ייעשה?!?!?
זה אומר משהו....הגיע הזמן לבדוק ביצועים של הפגו בשטחי הסופרלנד :D:D:D