התחבר

View Full Version : שאלה אטם מכסה שסתומים ?


eyaluriel
01-03-11, 20:04
למה כול אטם שסתומים שאני קונה ומחליף נוזל אחרי שבועיים ?.? אולי זה בגלל שזה חליפי ולא מקורי?
כמה צריך לעלות מקורי?

yair068
01-03-11, 20:07
יש כאלה שלא יושבים טוב ואז הם נוזלים
אני שמתי סיליקון שכבה דקה על ראש המנוע ונסגר הסיפור

davidmzr
01-03-11, 20:28
אם תקפיד ותסגור לפי הוראות יצרן 15nm, לא יהיו נזילות גם באטם חליפי.
סיליקון שכבה דקה לא יזיק.
דוד

punto-mk1
16-03-11, 17:49
יש לי אחד ספייר של ויקטור ריינץ, קניתי סט שלו והיו שם שניים.
אגב אל תשים סיליקון.

אני בחולון.

ben_david7
17-03-11, 00:04
סיליקון לא יכול להזיק.
נזילה זה מחלה של הפונטו מהסיבה שהראש הוא באלכסון,אם תשים לב נוזל רק בצד שקידמי בצד האחורי לא נוזל.
מעט סיליקון אדום יעזור .
תמרח מעט סיליקון תחכה 5 דקות.אחרי 5 דקות שהוא מתחיל להתייבש תסגור את המכסה ,חכה 15 דקות שייתיבש כדי שלא יהיה מצב שתניע ויכנסו חתיכות לבפנים.
אצלי שמתי סיליקון וכבר חודש שום נזילה כמו חדש,אם לא שמים סיליקון זה נוזל אין מה לעשות שום אטם לא יעזור בזה.
לא ייצא לי לראות פיאט שלא שמו בה סיליקון אדום והראש מנוע לא מלוכלך.
הקפד לנקות לפני שאתה שם סיליקון עמיד בחום כדי שלא יתערבב בשמן מקרה כזה ימנע אטימות מוחלטת.
יש אפשרות לשים ברגים עם אום בצד שני וכך תיהיה גם אטימות מוחלטת.

בן.

davidmzr
17-03-11, 11:08
נכון סיליקון לא יזיק.
אבל מנסיוני סילקון שמים כאשר מפרקים שוב את המכסה לאחר תקופה, ולא מחליפים לאטם חדש.
מאחר שהחלפת האטם קלה לבעל רכב. אין מייחסים חשיבות לסגירת הברגים לפי הוראות יצרן.
היצרן לקח בחשבון את מידת החיזוק, בהתחשב בשינוי הטמפרטורה של המנוע, קר וחם.
כאשר האתם לחוץ מידי, הוא מתייבש אין לו את האפשרות להתרחב ולהתקבץ, בצורה כזאת שהוא עדיין יאטום. לכן לא צריך להוסיף אומים לברגים.
בעניין הסיליקון, היה לי וויכוח קשה עם חבר הפורום שהביא לי פיאט פונטו , לשיפוץ ראש.
אמר לי שגיא ממוסך ליליין ברחובות, אמר לו שיש לשים סיליקון על אטם הראש.
סירבתי. הבחור צילצל לליליין כדי להשמיע לי שצריך למרוח סיליקון. גיא אישר.
אמרתי לו שיקח את הרכב אליו שהוא יבצע, נגמר בסוף שלא שמתי.
דוד.