liormil
11-02-11, 21:54
משכבר הימים עלה בראשי הרעיון לטפח קוסמטית את תא המנוע ב HGT שלי שאין ספק שחלקו לא קטן כלל מתחושת רכב מטופל ומסודר ומוסיף המון לחובבי שיגעון הטיפוח ,
על הפרק עומד צביעת מכסה סלילי הצתה והחלקים העליונים הנותרים ממכסה השסתומים ,
לעשות חיפויים לצינורות וחוטים קיימים (שהם בצבע שחור) בעזרת צינורות סילקון עמידי חום בצבעים כמו צהוב,אדום,כחול ,ירוק :eek: .
היום בצהריים השתוללתי על תא המנוע בעזרת מסיר שומנים שחבר משטיפת רכב נתן לי ובעזרת מטלית וריסוס קל ניגבתי את כל קורות תא המנוע ברכב שהיו מפויחות בלכלוך שהצטבר בערך מעליית הרכב לכביש ,התוצאות פשוט מדהימות הצבע הצהוב חזר לתא המנוע וגם ניגוב קל של משאבת הABS מיכל העיבוי, מיכל נוזל בלמים יחידת מזרקים,צינור פילטר האוויר והבית שלו החזיר צבע לחלקים ותא המנוע נראה נפלא.
בעזרת החומר גם ניקתי מעט את מכסה סלילי ההצתה אבל כמו כן להכנתו לצבע אני יערוך בו ניקוי יותר יסודי כמו מברשת פלדה ומסיר שומנים חזק.
היום רכשתי זוג פחיות של צבע המרייט אדום וצהוב (הצבעים הנחוצים לי לפרויקט)ופחית מדלל צבע של המרייט כמו כן מברשת משיער טבעי איכותית - מכאן מגיעה השאלה : בעבר השתמשתי בצבע המרייט ברכב הקודם כדי לצבוע את הקליפרים והוא החזיק לי מצוין שנתיים ועד היום לבעל הרכב הקיים אבל החום ששורר במנוע והההשקעה שמצריך הפרוקיט הזה פחדתי להשתמש בסוף בהמרייט מבלי להתייעץ האם הואי יחזיק בחום המנוע ולא יתפוצץ\יתקלף ,
האם למישהו יש כאן הכרות עם צבעי המרייט נגד חלודה בצביעה שאמורה לעמוד בחום?
כמו כן עלתה האלטרנטיבה שביום ראשון יתרם לי זוג בקבוקי צבע(צהוב ,אדום) מחברת צמפיון מוטורס מהחבר'ה שם בפחחיה שעושה את העבודות לרכבי החברה (כמו שנאמר צבע גרמני) ,
האם צבע הרכב שבהם נצבעים מאות אלפים אם לא מליוני WV יחזיק בחום של המנוע?
מאוד חשוב לי תשובות ענייניות ובטח שלא מיותרות זה פרויקט שכבר צריך לצאת לפועל .
בתודה רבה,
ליאור מילמן
על הפרק עומד צביעת מכסה סלילי הצתה והחלקים העליונים הנותרים ממכסה השסתומים ,
לעשות חיפויים לצינורות וחוטים קיימים (שהם בצבע שחור) בעזרת צינורות סילקון עמידי חום בצבעים כמו צהוב,אדום,כחול ,ירוק :eek: .
היום בצהריים השתוללתי על תא המנוע בעזרת מסיר שומנים שחבר משטיפת רכב נתן לי ובעזרת מטלית וריסוס קל ניגבתי את כל קורות תא המנוע ברכב שהיו מפויחות בלכלוך שהצטבר בערך מעליית הרכב לכביש ,התוצאות פשוט מדהימות הצבע הצהוב חזר לתא המנוע וגם ניגוב קל של משאבת הABS מיכל העיבוי, מיכל נוזל בלמים יחידת מזרקים,צינור פילטר האוויר והבית שלו החזיר צבע לחלקים ותא המנוע נראה נפלא.
בעזרת החומר גם ניקתי מעט את מכסה סלילי ההצתה אבל כמו כן להכנתו לצבע אני יערוך בו ניקוי יותר יסודי כמו מברשת פלדה ומסיר שומנים חזק.
היום רכשתי זוג פחיות של צבע המרייט אדום וצהוב (הצבעים הנחוצים לי לפרויקט)ופחית מדלל צבע של המרייט כמו כן מברשת משיער טבעי איכותית - מכאן מגיעה השאלה : בעבר השתמשתי בצבע המרייט ברכב הקודם כדי לצבוע את הקליפרים והוא החזיק לי מצוין שנתיים ועד היום לבעל הרכב הקיים אבל החום ששורר במנוע והההשקעה שמצריך הפרוקיט הזה פחדתי להשתמש בסוף בהמרייט מבלי להתייעץ האם הואי יחזיק בחום המנוע ולא יתפוצץ\יתקלף ,
האם למישהו יש כאן הכרות עם צבעי המרייט נגד חלודה בצביעה שאמורה לעמוד בחום?
כמו כן עלתה האלטרנטיבה שביום ראשון יתרם לי זוג בקבוקי צבע(צהוב ,אדום) מחברת צמפיון מוטורס מהחבר'ה שם בפחחיה שעושה את העבודות לרכבי החברה (כמו שנאמר צבע גרמני) ,
האם צבע הרכב שבהם נצבעים מאות אלפים אם לא מליוני WV יחזיק בחום של המנוע?
מאוד חשוב לי תשובות ענייניות ובטח שלא מיותרות זה פרויקט שכבר צריך לצאת לפועל .
בתודה רבה,
ליאור מילמן