PDA

View Full Version : זויות כווני פרונט, קמבר, קסטר והתבדרות אופנים


רפי לין
09-02-11, 22:21
כאן קצת מידע על זויות אלו שאנו נתקלים בהם בזמן ביצוע כווני פרונט:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=717
בברכה - רפי לין

spidi
10-02-11, 01:14
נחמד לדעת את זה. :)

dodihob
10-02-11, 02:06
רפי, כל מה שראיתי זה תמונות של הסוגים השונים, אך למה בכלל לשחק עם הקאמבר?
מה זה נותן? לא תהיה שחיקת צמיגים לא מאוזנת?

ליאור23
10-02-11, 02:38
מפי moti miata

Camber (שפיעה) – זוהי הזווית שהגלגל עומד בה ביחס לציר האנכי, לרוב במכוניות ביצועים מדובר בקאמבר שלילי, כלומר הגלגלים נמצאים בזווית הפונה לכיוון הרכב בחלקם העליון.

יתרונות וחסרונות – שיפור ליכולת הפנייה וליציבות בתוך הפנייה, ירידה ביכולת הבלימה אם לרכב יש יותר מדי קאמבר שלילי, ירידה ביכולת ההאצה אם יש יותר מדי קאמבר שלילי לגלגלים המניעים. כאשר מתואמת כמות הקאמבר הנכונה לרכב שננהג הרבה בכבישים מפותלים, שחיקת הצמיג תהיה שווה יותר.

פיליפ
16-02-11, 17:36
עושה פלאים מניסיון על איביזה שהתחילה לפנות פתאום.