View Full Version : מבצע טרייד אין מיוחד בפיאט
למי שחשב לשדרג הפיאט שלו, זאת הזדמנות מצוינת: http://wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=2624¤t_lang=1&machine_news=1
בברכה - רפי לין
לא הבנתי כלכך את ה10% הזה
זה כאילו אם המחירון של הרכב הוא 25 אלף, אז אני מוסיף 2500 + 70 אלף בשביל החדש?
אתה מקבל על הרכב שלך מחירון +10%, ואת השארית משלים על מנת לקבל את הרכב החדש.
כל הכבוד להם על התנאים.
איזה כבוד ואיזה נעליים
ללא מבצע נמכר הרכב הזה -86000 ש"ח כולל כל התוספות ועם גג נפתח בהתקנה מקומית.
דוגמה יותר טובה קח 10 חברי מועדון ולך לפיאט ותגיד אנחנו קונים במשותף וחשבון אחד .
רוצה עוד כמה הליסינג משלם 25% פחות.
התרגיל סה"כ שיווקי לא יותר מזה ואין ארוחות חינם.
אבל הפנדה במחיר של המשביר ובמחיר הפקקים והדלק שווה מחשבה
איך בדיוק אתה יודע איזה דגם של הפונטו מוצע במבצע?
אולי מדובר בזה המגיע עם מנוע ה1.2MA?
אתה מקבל על הרכב שלך מחירון +10%, ואת השארית משלים על מנת לקבל את הרכב החדש.
כל הכבוד להם על התנאים.
אז כאילו על רכב שהמחירון שלו הוא 30, אני מקבל מהם 33 ?
עד שפיאט לא יישרו קו עם המבצעים של הבנות הפחות מוצלחות של VAG כמו סיאט ובמידה פחותה סקודה ו"יחתכו" מחירים לרוחב הליין, הם יתקשו להתחרות. היום למשל כל מי שחשב על בראבו, עבר באופן טבעי לסיאט לאון שנמכרת במחיר נמוך יותר ומגיעה עם אבזור ו"צעצועים" מרשימים. כך גם מי שחושב על פונטו, יהסס לא מעט וקרוב לודאי שיבחר באיביזה או פאביה במקום. חשוב להבין שלפיאט יש בעית תדמית ובמנותק מהשאלה אם היא מוצדקת, הדרך היחידה להתמודד איתה היא מחד התחייבות קניה חוזרת ומאידך הורדת מחיר מסיבית. רק שילוב שני אלו יוכל לעזור.
אז כאילו על רכב שהמחירון שלו הוא 30, אני מקבל מהם 33 ?
לפי הכתוב, אכן כך.
מה רציתה מולטיאייר גם לא הגזמתה.
הדגם המוצע יותר פשוט מהמבצע הקודם איבו ללא חישוקים גג נפתח.
כמו שאמרתי המבצע של הפנדה מאוד מעניין
אבל גדעון אבל גדול ראיתי את האיבו אברט לבנה בשבילך נראת חבל"ז ממש רכב שרירים .
אבל נוסף ב-160K ש"ח
לך תדע, אולי אכן מדובר ב1.2MA.
אני אישית לא יודע, ולכן אני לא רץ למסקנות.
הכי נוח יהיה לברר איזה רכב מוצע במבצע.
אם כך המידע שלך אמין :)
עדיין נשמע לי מוזר שללא מבצע אותו רכב נמכר בפחות.
המבצע כנראה היה למודל 2010 .
חוץ מזה לא בכבוד ללכת לראות את האיבו אברט אתה תתאהב בה אבל לא במחיר
זה בסדר, כבר ראיתי אותו וגם נהגתי מוקדם לאחר שהגיע לארץ.
אחלה אוטו :) במחיר דיי אטרקטיבי אם לומר את האמת (בלי ציניות)
אם תסתכל על המתחרות בקטגוריה (וגם על כאלה מחוץ לקטגוריה שנכנסות באותו תקציב), תגלה שהפונטו היא השנייה הזולה ביותר, לאחר הDS3.
האיביזה, הקליאו, המיני, המיטו עם המנוע המקביל, והA1 הם הרכבים שנכנסים למשוואה.
במקרה של האיביזה, לרעתה (לטעמי) היא מיוצרת עם גיר אוטומטי בלבד. הA1 היא לא באמת מכונית ספורטיבית. הקליאו אמנם מדהימה, אבל כאמור, יקרה משמעותית. המיני מתומחרת נורא ואיום. המיטו עם המנוע המקביל כאמור יקרה משמעותית גם כן.
הפולו והפאביה עוד לא כאן ולכן אין להן תמחור.
ה207 כבר לא נמכרת בארץ למיטב ידיעתי.
מחוץ לקטגוריה של הפונטו, השירוקו שנכנסת בתקציב חלשה משמעותית ממנה וכך גם הCRZ של הונדה.
ה500 זולה מעט, אבל קטנה פיזית ולכן בקטגוריה שונה (מתחרה בטווינגו למשל). ללא קשר, אני חושב שאין אפשרות להנות יותר מרכב חדש בארץ מאשר ב500 מבחינת הנהיגה, בתקציב נמוך יותר. במילים אחרות, הכי הרבה כיף בהכי מעט כסף, אבל זה לא הנושא כאן.
הרכב היחיד (לדעתי) שנותן תמורה יפה במחיר הוא המיטו 155. אך כאמור מעט חלש מהפונטו (ומנוע דור קודם), ועם התוספות ששווה לדבר עליהן (והן דיי מגניבות), הוא מגיע למחיר של הפונטו.
אני חושב שדיי מיציתי את כל האופציות הקיימות.
וכן, עשיתי הרבה שעורי בית כמו שניתן לראות :)
אז לגבי הדיון של האם היא משתלמת, מאוד.
לגבי האם 160K ש"ח הם הרבה כסף, כל אחד וכיסו, ואינני נכנס לכיסו של אדם אחר. ישנו אחד שסכום זה יהיה גבוה עבורו, וישנו אחר שלא.
בכל מקרה, קצת גלשנו מהנושא :)
הפגנת פה דוקטורינה שלא תבייש את המתרגל שבלבל לי את המוח היום על וקטורים:mad:
עדיין תמחור יקר בשביל פיאט, וdsg זה לא אוטומט משעמם, תיבה יותר חסכונית ויותר מהירה ויותר יעילה ואם אפשרות לתפעול ידני, צריך להתרגל אליה ואז הכל יהיה בסדר.
חלאס לסטות מהנושא:)
למה בוא נמשיך, הרי בשביל מה אנחנו כאן אם לא לדבר על התחביב הזה שלנו :)
אבל לא הרבה כן?
טוב,אז הDSG.
שמע, אני האחרון שיגיד משהו רע על הגיר הזה (להיות משועמם זה רע עלי, לא על הגיר). כבוד לאודי על הרעיון לשים שני מצמדים, זה מגניב מאוד שהוא מהיר, אני מכבד מאוד את התפעול שלו, מאמין, מבין, ומפנים את העניין שהוא יעיל יותר, וכן, מצב אוטומטי נוח יותר בשגרת היום יום.
אבל, ועבורי זהו האבל המשמעותי, אחרי 10 דקות (גם בגולף, גם בשירוקו וגם באיביזה) זה נמאס לי. כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה שNEED FOR SPEED אני יכול לשחק בבית.
אין משהו שמשתווה לHILL AND TOE אמיתי עם גיר ידני פרופר מבחינתי. אין משהו שמשתווה לכיף של שליטה מוחלטת ברכב. גם אם זה אומר שאני אבצע את נס הרים ב0.004 שניות לאט יותר (בהנחה ואני ממקסם את שני הרכבים כמובן).
זו הסיבה שאני פוסל את האיביזה (השירוקו מגיעה גם בידני, אבל כאמור יקרה או חלשה יותר).
בכל נסיעות המבחן התגובה הראשונית שלי הייתה "וואו !". אבל אחרי לא מעט זמן חסר היה לי תפעול המכונה, המכאניות של כל התהליך.
גילוי נאות, מלבד המראה של האיביזה, מאוד נהנתי מהרכב. המנוע נוכח בחוויה, הרכב חזק, ומהנה לנהיגה. בהחלט רכב מוצלח, למי שהגיר אינו מפריע לו.
מעניין אותי גם העניין של "בשביל פיאט". אתה מודע לעובדה שהמיטו למשל היא גם כן פונטו. במרכב, בגיר, במנוע. אז למה שם מותר לשלם יותר?
למה לשלם יותר על פולו מאשר על פאביה?
הכל עניין של מיתוג.
יפה אמרת, מיתוג!
כמו שלפולגסווגן יש את הנחותה ממנה, סקודה וסיאט, כך יש את הפרימיום- אודי, הרי מה ההבדל בין a4 לפאסאט?
הרי ברור שהמיטו זה פונטו רק בשם אחר, אבל עדיין אלפא ממותגת מעל פיאט, לדעתי זה דבר לא חכם.
סיאט הבינו את זה ותראה עכשיו כמה איביזות יש על הכביש.
סוזוקי הבינו את זה ותראה את כמות האלטו והספלאש.
הרי פיאט זה תמיד היה רכב למעמד הבינוני או הפועלים, אז למה עכשיו לנסות למתג אותו בתור משהו שהוא לא.
אגב, ממספר נסיעות ארוכות שיצא לי לעשות על לאון dsg1.8t, רק מילים טובות יש לי להגיד על הגיר הזה, ולא היה חסר לי לרגע הקלאצ', אז זה כבר עניין אינדיבידואלי.
A6 ופאסאט, לא A4.
בכל מקרה, זו לא פיאט, זו אבארת. אני מבין שקשה לך לראות את זה, אבל למה לשלם 100 ומשהו על פיאט בשנת 2003 (שהפונטו הקודמת שלי הייתה חדשה). למה לשלם יותר על פיאט קופה בזמנה? זה פיאט, זה צריך להיות זול.
זה משהו מיוחד, שאין לאחרים, משהו כיפי, עם גישה לדברים שבאמת מעניינים אותנו, ההתמקדות ברכב ספורטיבי. רכב שקונים אותו לא כי צריכים, אלא כי רוצים.
הרי כולנו יכולנו לנסוע בפריוס, או בI10. אבל אנחנו לא. אנחנו נוסעים ברכב איטלקי ישן עם מנוע גדול ומיתוג אמינות ברצפה (למרות שתסכים איתי שלא כך הדבר).
אבל שיש כביש נחמד ומאפשר, אנחנו צוחקים על כולם שנוסעים בקופסאות שלהם. ובוא נהיה כנים, זה באמת מה שחשוב בכל העסק הזה.
וזה נכון לגבי כל רכב ספורטיבי, לא רק הפונטו.
וכן, צ'מפיון ראו הזדמנות עם האיביזה וניצלו אותה טוב. אנשים קנו איביזה 1.6, שנראית קרבית, נוסעת לא רע בכלל, ותכלס נותנת תמורה יפה לכסף. זה בדיוק הכיוון שהיונדאי קופה פוגעת בו אגב.
למה לשלם 170K על איביזה? שלם 100 על איביזה. אתה מבין לאן אני חותר?
בטוח שזאת a6 :confused:
לי אתה לא צריך להסביר על התמורה, אם היה לי את הממון כבר הייתה עומדת לה בחנייה פונטו אבארט שחורה פנינתית.
אגב, עניין האמינות קיים רק בארץ, לא באיטליה ולא באנגליה. הכל עניין של תדמית בעייתית ומחלקת יחצנות צולעת של סמל''ת.
אני מניח שרק זמנים יגידו, כי ביינתים לא עובר כמעט יום מבלי שאני רואה קופרות מהדור האחרון או fr או כל המתחרות מהסגמנט, ובינתיים הפונטו אבארט היחידה שראיתי הייתה על הליפט עם קרטר שבור.
יש בסה"כ 3 אבארת פונטו עם רישוי בארץ כרגע. אחת שחורה גרנדה, לא איבו, שמוצעת למכירה (מדהימה, באמת), אחת לבנה, ואחת רכב נסיעות המבחן. אל תשכח שהרכב רק עכשיו החל להימכר. אני רואה הרבה 500A למשל, וזה תמיד כיף.
בכל מקרה, כן, A6. הA4 והA3 זהות לגולף. A4 לבורה/ג'טה לצורך העניין, פחות או יותר.
ומקרה שחשבתי עליו הרגע, שדיי שם את שנינו באותו מצב.
בוא ניקח את הGTR שהולכת להימכר כאן ב700 ומשהו אלף ש"ח.
אני אומר לעצמי, היי, אני בחיים לא אהיה מסוגל או ארצה להוציא כל כך הרבה כסף על אוטו.
אבל, אני מנסה להכניס את עצמי לנעליים של מי שכן.
ואז אני אומר, היי, יש לי פורשה טורבו ואודי R8 לבחור מהן. הוכח שהGTR מהירה מהן, היא סופר יחודית, וזולה משתיהן (מהפורשה בטוח, לא סגור לגבי ה R8 ).
מבחינתי היא משתלמת...
זה בדיוק העניין, רק מוקצן עבורנו, לגבי הפונטו, או כל רכב אחר דומה.
בנימה זו אלך לישון :)
גם זאת שהייתה על הליפט הייתה שחורה:?
בכל אופן, שכולנו נזכה לנהוג על gtr ולא על פונטו :p
בטוח שזאת a6 :confused:
לי אתה לא צריך להסביר על התמורה, אם היה לי את הממון כבר הייתה עומדת לה בחנייה פונטו אבארט שחורה פנינתית.
אגב, עניין האמינות קיים רק בארץ, לא באיטליה ולא באנגליה. הכל עניין של תדמית בעייתית ומחלקת יחצנות צולעת של סמל''ת.
אני מניח שרק זמנים יגידו, כי ביינתים לא עובר כמעט יום מבלי שאני רואה קופרות מהדור האחרון או fr או כל המתחרות מהסגמנט, ובינתיים הפונטו אבארט היחידה שראיתי הייתה על הליפט עם קרטר שבור.
השם פיאט משדר מחיר זול, אמינות מקרטעת וסחירות עלובה. מי שמכיר את המכוניות עצמן, יודע עד כמה אין לכך הצדקה. אני למשל איני מכיר אף מכונית בגזרת המחיר הזו שיכולה להשאיר חיוך של נחת כה דשן, כמו שמשאירה לי הבראבו על הפרצוף, אחרי כל פעם שמזדמן לי לנהוג בה. ולא רק בשל תחושת הניהוג והנסיעה המשובחים, אפילו איכות החומרים, בידוד הרעשים, ואיכות ההרכבה פשוט טובים משל מתחרים רבים. העובדה שגם לך נראה שפונטו אבארת', בכלל בלי קשר לתכונותיה ויכולתה, יקרה מדי, ממחישה עד כמה בעית התדמית של פיאט קשה.
חח סמל"ת שלחו לי בדואר מכתב על המבצע הזה
להפתעתי הרכבה נוכחתי שהפיאט בראבו החדשה גם בעלת "אפקט הופעה" מרשים ולא פעם ראיתי שאנשים מחפשים את הסמל ומתפלאים ממנה או שמסמנים לי עם הבוהן אות של "כל הכבוד".
מה שקצת מפריע לי בה זה הגה החשמלי שבנסיעה ישרה הוא כאילו "תפוס" וכן העדר מרכז מולטימדיה עם מסך מגע מסונכרן עם הטל' הנייד שניתן בו גם לחייג החוצה.
מע' השמע המקורית עם ה blue & me אינה מספקת זאת, אלא רק משמשת כדיבורית לקבלת שיחות ועם אפשרויות לתכנות חיוג החוצה במענה קולי שצריך ללמד את המע' בו.
בברכה - רפי לין
הבראבו בהחלט נראית טוב וגם נוסעת יופי בתור בונוס. על ההגה הממורכז מדי שלה, כבר כתבתי באחת ההודעות הראשונות שלי כאן ואז גילית סלחנות מסוימת לענין. אני אגב כבר התרגלתי, אני מקווה שגם אצלך זה יגיע. חשוב להדגיש שלצד המרכוז המוגזם הזה, יש גם בונוס בדמות דיוק ותחושה, אבל כמובן שאין בכך כדי להביאו לרמה של ההגה המצוי בג'ולייטה למשל שהוא פשוט פנינה של הגה, למרות היותו חשמלי גם כן. אשר לטלפון, איני משתמש כלל בסלולאר בנהיגה, כך שהנושא פשוט זר לי.
העובדה אגב שאנשים מחפשים את הסמל נובעת מהעובדה הדי מצערת שהאוטו פשוט לא ממש נמכר כאן וחבל.
גם אני קיבלתי בדואר את הפוסטר עם המבצע.
מוזר, לא זכור לי שרשמתי את הכתובת שלי באיזשהו אתר. יכול להיות הם מצאו את הכתובת דרך משרד הרישוי?
גם אני קיבלתי בדואר את הפוסטר עם המבצע.
מוזר, לא זכור לי שרשמתי את הכתובת שלי באיזשהו אתר. יכול להיות הם מצאו את הכתובת דרך משרד הרישוי?
אני מאמין שכן, כי גם אני לא רשמתי בשום מקום
גם אני קיבלתי בדואר את הפוסטר עם המבצע.
מוזר, לא זכור לי שרשמתי את הכתובת שלי באיזשהו אתר. יכול להיות הם מצאו את הכתובת דרך משרד הרישוי?
אתה מטפל במוסכי הרשת?
אם כן אז סיכוי סביר שדרך שם הם הגיעו אלייך.
כן. בטיפול הקרוב אשאל את זאביק אם כך הדבר.
האם לסמל״ת יש עדיפות לרכבים שמטופלים במורשה?
גם אני קיבלתי היום בדואר את הפוסטר לחדר שינה.
מטפל במורשה-ככה שנראה "עלו" עלי.
הרמתי טלפון לסוכנות פיאט בחיפה...הם מעולם לא שמעו על המבצע ב-86 אלף לאותו רכב.
נשמע תמוהה משהו.
*פיאט מקווה למכור רכבים חדשים במחירים מובקעים בכל קנה מידה תוך העלאת מחיר דרסטית בשביל עוד פרסום שלא ילך.
עוד חודש נתחיל לקנות פיאט במגה,שלי,דיל,שלנו,שלכם .
הפרסום הלך למיחזור.
יוסי
עדכון חדש מהמבצע של פיאט והבהרות נוספות בתחום:
המוכרנים בסניף המרכזי נזכרו במבצע הקודם של 86 אלף ש"ח לפיאט איבו מאובזרת-גג,מגנזיום וכו.
אך הוא לא קיים יותר(לעניות דעתי בקרוב בסופרים הקרובים למקום מגוריכם במחיר יותר נמוך)
חשוב לציין שהפרסום של התוכנית relex שפיאט מפרסמת דרך האתר גם מותנת.
רציתם מחיר מחירון על רכבכם הישן+10% תוספת? אתם יכולים לשכוח משלוש שנים טיפולים חינם.
החלטתם למכור את הרכב לבד ולהוציא מחירון?אתם יכולים לשכוח משלוש שנים טיפולים חינם.
הטיפולים חינם הם למחיר מזומן בלבד!שואלים איפה רשום?!אז תמשיכו לחפש לא רשום.
אני באמת מנסה להבין עד איפה החברה תדרדר במסע המכירות ההזוי הזה.
חשוב לציין שחזרו אלי אחרי חודש שהשארתי פרטים באתר
(פיאט בלחץ הזמנות?!או שאולי בעצם אין טעם לחזור?!-אני ישאיר לכם לחשוב לבד!)
יום נעים ושבוע טוב
יוסי
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.