PDA

View Full Version : זיהוי מקור רעש


arieltsror
04-01-11, 00:08
הרכב המדובר הוא ספייס ידנית ELX 03

כאשר הרכב עומד מונע, נשמע רעש של רצועה (ככל הנראה) מצד שמאל של הרכב.
כשפותחים מכסה מנוע, הרעש מגיע מאיפשהוא בין המצבר למנוע.
עד כמה שאני יודע , הרצועות נמצאות בצד השני בכלל ...

מה זה יכול להיות? האם זה משהו שצריך לטפל בו במיידי?

תודה רבה למסייעים :cool:
אריאל

NaorSub
04-01-11, 01:36
זה המיסב לחץ של הקלאץ' .

שים לב שאתה לוחץ על הקלאץ ואתה מפריד אותו הרעש נעלם .
ובמיקום שתיארת לא קיימת שום רצועה .


נאור .

ארילו
04-01-11, 01:40
קשה מאוד לאתר רעשים דרך המחשב.
אין מנוס לדעתי מקפיצה למוסך

NaorSub
04-01-11, 01:45
מה שאמרתי לך , זה 90 אחוז הפיתרון .

לך למוסך שיראה גם .
מתי החלפת קלאץ' לאחרונה ??

שמעון
04-01-11, 23:38
זה המיסב לחץ של הקלאץ' .

שים לב שאתה לוחץ על הקלאץ ואתה מפריד אותו הרעש נעלם .
ובמיקום שתיארת לא קיימת שום רצועה .


נאור .
נראה לי שסדר הדברים הפוך.
דווקא כשהקלאץ' לא לחוץ, המיסב לחץ נמצא במצב מופרד והוא אינו פעיל ואין סיבה שירעיש.
ואילו כשלוחצים על דוושת המצמד, מיסב הלחץ נלחץ כלפי ה"שמש"
ואז, אם הוא פגום, הוא עשוי להרעיש.

ברא
04-01-11, 23:48
בדיוק רק לפני שבועיים פתרתי את הבעיה הזו אחרי שכבר שמעתי קול של התמסורת בזמן נסיעה
זה מיסב שנמצא בתוך הגיר ולא מיסב הקלץ' לרוב הוא נשחק בסביבות 190 אלף ק"מ
וזה דורש פירוק של תיבת ההילוכים ופתיחתה מבפנים
החלפתי מיסב וגם מחזיר שמן בתוך הגיר עלו לי 80 שקל
חשוב לציין שרוב המוסכים לא מסכימים לפתוח הגיר ומכוני שיפוץ גיר לא מתעסקים בכלל עם זה מעדיפים לעשות קופה על גבו של בעל רכב אוטומטי
בפירוקיה מצאתי ב1600 שקל גיר משומש רק לא היה כדאי משום שאחרי כמה אלפי ק"מ יחזור להרעיש אז לא הייתה ברירה חוץ מלעשות מוסך מדרכה וללמוד את העסק ותפו תפו הכל פיקס עכשיו
אז אם מישהו תופס מוסך שעושה את זה שידבק אליו ולא ירד ממנו :D

*ניר*
05-01-11, 00:01
מה שאמרתי לך , זה 90 אחוז הפיתרון .

לך למוסך שיראה גם .
מתי החלפת קלאץ' לאחרונה ??



+1