View Full Version : התייעצות לפני רכישת פיאט אונו 1.1 מודל 92'
שלום לכולם,
חבר של אבי מעוניין למכור פיאט אונו מודל 92, נפח 1.1.
הרכב יד שנייה, בבעלותו שנתיים, כיום עומד על 140K.
אני שוקל לרכוש את הרכב, האם יש בעיות מיוחדות שעליי לדעת עלייהן? הרכב ישמש אותי כ- 40 ק"מ ליום.
כמו כן, מה מחירים לטיפול +-. (קלאצ' וכו'.)
במידה והרכב במצב טוב, כמה אקזמפלר כזה שווה?
תודה,
אני לא בטוח שיש מחירון לרכב כזה :)
המחלה היחידה שיש לאונו 1.1 (מנוע פייר) היא במודול הצתה שכאשר הוא נשרף האוטו כבה כשהמנוע חם.
שים לב שהאוטו מטופל, הקרבורטור מכוון כמו שצריך, והמפלג תקין והכיפה שלו לא סדוקה.
קלאצ' זה טיפול יקר יחסית. למה אתה הולך ישירות אליו?
חוץ מזה מדובר ברכב מאוד פשוט וקל לטיפול. גם טיפול עצמי.
היי,
סתם נתתי בתור דוגמא את הקלאצ'.
הרכב עצמו מטופל, והסיפור רכישה של הבעלים הנוכחי מעניין יותר...
אעדכן בהמשך.
תודה!
אם הכל בע"ה יהיה כמתוכנן, ממחר אני בעלים גאה של פיאט אונו 60S ידנית - 5 הילוכים, מודל 93'.
אעדכן. :)
אוקיי, כעיקרון היום הדואר היה סגור, אז מחר בע"ה העברת בעלות. :)
אני רוצה לעשות טיימינג לרכב לאחר הקניה, המלצות למה כדאי להחליף על הדרך? איזה שמן מומלץ לשים ברכב?
כמו כן, אשמח לקבל המלצה למכונאי בצפון הארץ.
שרשור חדש אני אפתח מחר עם תמונות!
אם אתה עושה טיימינג (מתי הוחלף לאחרונה?)
מחליפים בדרך כלל על הדרך את משאבת המים. בטיפול הבא של הטיימינג שלי אני מחליף גם את צינור המתכת שמתחבר למשאבה כי הוא כבר חלוד (סביבות ה 100 ש"ח). ותבקש גם שיחליפו את פקקי המים באזור ומחזירי השמן.
כשעשיתי טיימינג לפני 4 שנים במורשה פה באזור, הוחלפה הרצועה + המותחן ומשאבת מים ואחרי כמה חודשים נזל לי שמן ממחזיר שמן. מה שדרש לפרק עוד פעם את כל האזור.
אני הייתי מוסיף גם טרמוסטט אם אתה לא בטוח מתי הוחלף ברכב, חבל שאחרי טיפול כזה הטרמוסטט יתקע ויתחמם לך הרכב.
זהו, הרכב על שמי :)
מחר אפתח שרשור עם תמונות. 8)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.