amirnili
15-12-10, 13:24
שלום לכולם
יש לי פיאט פונטו דינאמיק 2006 עם 30,000 ק"מ בלבד
הרכב שמור ולעולם לא נהגתי בו במצב CITY
למרות זאת לא הצלחתי להמלט מבעיית ההגה החשמלי כבר מהרגע שרכשתי אותו:
במהלך תקופת האחראיות הופיע לי פעמיים הודעת ה steering fail הידועה וכאשר לקחתי אותו למוסך מורשה בצפון פעם אחת נאמר לי שזה עקב השראה חשמלית ובפעם השנייה איפסו לי את המחשב .
כמובן ששוב זה קרא גם לאחר תקופת האחראיות לאחר 3 שנים ואז כאשר לקחתי למוסך לבדיקה נאמר לי שיש תקלה בחיישני מיקום בהגה ויש להחליף את כל ההגה בעלות של 4000 שקל בלבד
כמה מפתיע שפתאום לאחר האחראיות במוסך כבר רצים להחליף.
הבעייה הזאת קוראת לי לעיתים רחוקות ובדרך כלל מסתדרת לאחר כיבוי והדלקה
פשוט לא יאמן שחברה גדולה כזו מנפנפת את הלקוחות עד תום האחראיות ואז מכניסה להם באבי אביהם(סליחה על הביטוי).
פשוט חוצפה
לפי דעתי ולפי מה שאני קורא בפורומים בארץ ובעולם התקלה הזו נפוצה מאוד בכל הרכבים ואף גם בחדשים וחברת פיאט הגדולה פשוט לא יודעת איך לפתור אותה אז הם פשוט מצאו פתרון יעיל ורווחי-להמתין עד תום האחראיות ואז לחייב את הלקוח שקנה רכב חדש שאמור להיות אמין במחיר מופקר לחלוטין .
במקום לקחת אחראיות ולטפל בתקלה ברצינות וכמובן לא לחייב את הלקוח הם פשוט מוצאים דרך להרוויח מכך
לכן שאלתי בעצם - מה אני אמור לעשות במצבי הנוכחי
האם חברת פיאט מוכנה לקחת אחראיות ולהחליף לי את החלק שלמעשה היה מקולקל כבר מהתחלה והיה אמור להיות מוחלף עוד בפעם הראשונה שנכנסתי למוסך (בערך חצי שנה לאחר שרכשתי אותו מהחברה)
תודה
יש לי פיאט פונטו דינאמיק 2006 עם 30,000 ק"מ בלבד
הרכב שמור ולעולם לא נהגתי בו במצב CITY
למרות זאת לא הצלחתי להמלט מבעיית ההגה החשמלי כבר מהרגע שרכשתי אותו:
במהלך תקופת האחראיות הופיע לי פעמיים הודעת ה steering fail הידועה וכאשר לקחתי אותו למוסך מורשה בצפון פעם אחת נאמר לי שזה עקב השראה חשמלית ובפעם השנייה איפסו לי את המחשב .
כמובן ששוב זה קרא גם לאחר תקופת האחראיות לאחר 3 שנים ואז כאשר לקחתי למוסך לבדיקה נאמר לי שיש תקלה בחיישני מיקום בהגה ויש להחליף את כל ההגה בעלות של 4000 שקל בלבד
כמה מפתיע שפתאום לאחר האחראיות במוסך כבר רצים להחליף.
הבעייה הזאת קוראת לי לעיתים רחוקות ובדרך כלל מסתדרת לאחר כיבוי והדלקה
פשוט לא יאמן שחברה גדולה כזו מנפנפת את הלקוחות עד תום האחראיות ואז מכניסה להם באבי אביהם(סליחה על הביטוי).
פשוט חוצפה
לפי דעתי ולפי מה שאני קורא בפורומים בארץ ובעולם התקלה הזו נפוצה מאוד בכל הרכבים ואף גם בחדשים וחברת פיאט הגדולה פשוט לא יודעת איך לפתור אותה אז הם פשוט מצאו פתרון יעיל ורווחי-להמתין עד תום האחראיות ואז לחייב את הלקוח שקנה רכב חדש שאמור להיות אמין במחיר מופקר לחלוטין .
במקום לקחת אחראיות ולטפל בתקלה ברצינות וכמובן לא לחייב את הלקוח הם פשוט מוצאים דרך להרוויח מכך
לכן שאלתי בעצם - מה אני אמור לעשות במצבי הנוכחי
האם חברת פיאט מוכנה לקחת אחראיות ולהחליף לי את החלק שלמעשה היה מקולקל כבר מהתחלה והיה אמור להיות מוחלף עוד בפעם הראשונה שנכנסתי למוסך (בערך חצי שנה לאחר שרכשתי אותו מהחברה)
תודה