View Full Version : התארגנות המועדון מול המוסך המרכזי ברמת החייל
אהלן חברה....
בתור אתר/מועדון שמונה כ 700 איש וזה רק גדל ויצבור תאוצה עם הזמן....
למה אנחנו לא מתארגנים מול המוסך המרכזי, להלן "השוחטים" בתור קבוצה גדולה ומגובשת כדי לקבל הנחות משמעותיות בתעריפי השחיטה של המוסך....
זה יכול להיות ממש משמעותי ולחסוך לנו אלפים של שקלים בכל שנה... צריך לדבר עם מנהל המוסך ולגבש איתו אסטרטגיה שכוללת אולי איזה שהוא כרטיס שהמועדון ינפיק בסבסוד של כל אלה שמעוניינים בו והוא יקנה הנחה בקניית חלקים בטיפולים ובעבודה במוסך... ואני לא מדבר על הנחה של 5%.
ראשית ברצוני לתקן תדמית לט נכונה שיש לחלק ממוכים מרכזיים של יבואני הרכב ושל המוסכים שמורשים וזה שלא תמיד הם יקרים יותר ממוסכים אחרים פרטיים ולדוגמא:
במוסך המרכזי של פיאט, שברמת החייל, מבצעים בדיקת תקלות ממוחשבת עבור 99 ש"ח + מע"מ וגם מקבלים את דו"ח הבדיקה מודפס והסבר מה יש לבצע ועלות מוערכת.
אני מוכן לנסות ולדבר עם מנהל המוסך המרכזי ולראות אם ניתן לסדר איזו הנחה לחברי המועדון.
לא לשכוח שיש אולי כ 700 אנשים שנרשמו כחברי המועדון אך יש הרבה פחות שמגיעים למפגשים וגם נכנסים לאתר בקביעות כלומר שהם ממש חברים פעילים.
בברכה - רפי לין :)
אם היו מפגשים קבועים או לפחות יותר מפגשים אנשים היו מגיעים הבעיה שהמפגשים נערכים פעם בהרבה זמן וזה הסיבה שיש פחות אנשים פעילים
אם יהיו אכן הנחות כאלה אשקול לעבור לטפל במוסך המרכזי ברמת החייל. כאשר כיום אני מטפל במוסך כחול לבן בפ"ת שם את האמת יש שחיטה של מחירים..ראשית ברצוני לתקן תדמית לט נכונה שיש לחלק ממוכים מרכזיים של יבואני הרכב ושל המוסכים שמורשים וזה שלא תמיד הם יקרים יותר ממוסכים אחרים פרטיים ולדוגמא:
במוסך המרכזי של פיאט, שברמת החייל, מבצעים בדיקת תקלות ממוחשבת עבור 99 ש"ח + מע"מ וגם מקבלים את דו"ח הבדיקה מודפס והסבר מה יש לבצע ועלות מוערכת.
אני מוכן לנסות ולדבר עם מנהל המוסך המרכזי ולראות אם ניתן לסדר איזו הנחה לחברי המועדון.
לא לשכוח שיש אולי כ 700 אנשים שנרשמו כחברי המועדון אך יש הרבה פחות שמגיעים למפגשים וגם נכנסים לאתר בקביעות כלומר שהם ממש חברים פעילים.
בברכה - רפי לין :)
אם היו מפגשים קבועים או לפחות יותר מפגשים אנשים היו מגיעים הבעיה שהמפגשים נערכים פעם בהרבה זמן וזה הסיבה שיש פחות אנשים פעילים
אסף, לכל מועדון המגבלות שלו. ולשם הצורך, מפגשים תכופים היו , וגם יהיו. אך אפילו אז הנוכחות הסתכמה במקבץ קבוע שהיה טורח להגיע. כל השאר , דואגים לציין כמה טוב שיש מועדון אך נעדרים מכל פעילות שהיא.
מעבר לכך , למעט מועדוני האספנות או מועדונים מבוססים כגון אלפא רומיאו או PSI , אני לא חושב שיש מועדונים שנפגשים על בסיס שבועי בנוכחות מלאה. זה לא אפשרי , מה גם שאין בכך תועלת.. [כמה חוויות יש כבר בשבוע?]..
זאת ועוד, פיאט הוא מותג שסבל ב 6 השנים האחרונות מבעיות שיווק חמורות בארץ ובחו"ל , הרבה תודות להפסדי ענק כתוצאה משיקול דעת לקוי. אז ממש כמו כל מותג שמערכת השייוק שלו מקרטעת , גם פה אנחנו צריכים למצוא דרך להכניס את פיאט חזרה לתודעה ולמקומה הטבעי בעולם המוטורי.. או לפחות להפיח רוח חדשה בנהגי פיאט הארץ ...
אני חושב שזה מאוד חשוב התארגנות קבוצתית.... כל מי שאם תהיה הנחה משמעותית במרכזי ישקלו לעבור לטפל שמה שירשום פה בפורום..... אחרי זה ניתן לקחת את השרשור הזה ולהשתמש בו כקלף אל מול מנהל המוסך
שלום לכם, :lol: :lol:
:lol: ברצוננו להציע לכם את שירותינו כמוסך מורשה מטעם היבואן.
בין השירותים הניתנים במוסכינו: מכונאות, חשמל, מיזוג, דיאגנוסטיקה, פחחות, צבע, פרונטים ועוד....
במוסך צוות גדול , מיומן ומקצועי- דבר המבטיח זמני המתנה קצרים .
ציוד בדיקה מתקדם - דבר המבטיח אבחון תקלה מדוייק ולא שיטה של ניסוי וטעייה= חסכון כספי.
אצלנו הבטיחות שלך ושל משפחתך במקום הראשון.
המוטו המנחה אותנו הוא: אמינות ובטיחות, אמינות ובטיחות, אמינות ובטיחות....מוסך דובי אלון מוטורס, רחוב הרב שמעון בן לולו 5, פינת רחוב שמוטקין 18 א.ת ישן ראשל"צ.
הנכם מוזמנים להתקשר ולבקש את עידית 9507070-03 (נא לציין כי הנכם ממועדון פיאט).
אם היו מפגשים קבועים או לפחות יותר מפגשים אנשים היו מגיעים הבעיה שהמפגשים נערכים פעם בהרבה זמן וזה הסיבה שיש פחות אנשים פעילים
אסף, לכל מועדון המגבלות שלו. ולשם הצורך, מפגשים תכופים היו , וגם יהיו. אך אפילו אז הנוכחות הסתכמה במקבץ קבוע שהיה טורח להגיע. כל השאר , דואגים לציין כמה טוב שיש מועדון אך נעדרים מכל פעילות שהיא.
מעבר לכך , למעט מועדוני האספנות או מועדונים מבוססים כגון אלפא רומיאו או PSI , אני לא חושב שיש מועדונים שנפגשים על בסיס שבועי בנוכחות מלאה. זה לא אפשרי , מה גם שאין בכך תועלת.. [כמה חוויות יש כבר בשבוע?]..
זאת ועוד, פיאט הוא מותג שסבל ב 6 השנים האחרונות מבעיות שיווק חמורות בארץ ובחו"ל , הרבה תודות להפסדי ענק כתוצאה משיקול דעת לקוי. אז ממש כמו כל מותג שמערכת השייוק שלו מקרטעת , גם פה אנחנו צריכים למצוא דרך להכניס את פיאט חזרה לתודעה ולמקומה הטבעי בעולם המוטורי.. או לפחות להפיח רוח חדשה בנהגי פיאט הארץ ...
אני מסכים אם מה שאתה אומר אבל לא חסרים אנשים שיגיעו למפגשים אני לא אומר על בסיס שבועי אבל פעם ב3 4 שבועות מפגש של החברים של המועדון ןהאתר ורק ככה אולי המועדון יגדל
בקשר לתדמית של פיאט זה לא סוד שכל התדמית של האטלקיות בארץ שואפת לרצפה ואין מה לעשות אני מאמין שזה ישתנה אם הזמן כי יותר אנשים מתחילים להעריך רכבים אירופאים ואטלקיות בפרט .
מישהו יודע כמה המוסך שפירסם פה את שירותיו אמין ומקצועי???
והאם הם יודעים לטפל בפונטו HGT??
אני בספק, אבל אני מאמין שאפשר להתקשר ולשאול...
מחיר בדיקה..
כמי שבתחום האיבחון 15 שנה בקרוב -לא מעט פעמים נתקלתי בסכום של הבדיקה כמרכיב חשוב בהחלטת הלקוח ולא התוצאה ..ולהלן הסבר קטן -האם תשלום של 100 שח במוסך למשל לבדיקת תקלה בהגה כוח בפונטו והחלטת המוסך להחלפת כלל מיכלול ההגה בעלות של 6000 ש"ח ובזמן בדיקה של 15 דקות...
מקבילה לעלות של 300 ש"ח בדיקה של אותה תקלה בזמן של שעה או שעתיים או לעיתים שלוש שעות ולהחלטת המוסך שיש להחליף רק מנוע או מחשב או מומנט בעלות בערך של 2500 ש"ח.
כאן אני מפסיק ואתה מתחיל לחשוב
בהצלחה איל
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.