PDA

View Full Version : קלץ' LUK מחליק!!!!


ברא
05-12-10, 23:38
רכב: פונטו ספייס 2002
אחרי שהיה לי קלץ של וולאו שעשיתו איתו 75000 ק"מ ונהניתי מכל זינוק איתו הלך לעולמו והגיע זמן החלפתו
קניתי קלץ' של MECRAM תצורת איטלה ולא הייתי מרוצה ממנו מאוד חלש וידעתי שאיתו לא אחצה קו העשרים אלף
החזרתי הקלץ' וקניתי של LUK המוכרת
בפירוק של הקלץ' MECRAM ראיתי שיש שמן על הקלץ ובגלל זה הוא החליק למרות שעל הוולאו לא היה !!!!!
אז החלפתי מחזיר שמן בין מנוע לגיר באחד מקורי והתקנתי את הלוק היום הרגשתי החלקה קטנה של הקלץ בעליות איפה שמעמיס טורים
מה עוד יכולה להיות הבעיה שיש שמן על הקלץ???
הבהרה השמן היה שמן מנוע ואין נזילות מכיוון הגיר ושמן הגיר הוא תקין ולא חסר ורואים שזה שמן מנוע

ברא
06-12-10, 10:25
חבר'יה מישהו יודע מה קורה??
סער,עמית,רפי לין שאר החברה המקצוענים של הפורום אנא עזרתכם!!!!!!

davidka
06-12-10, 10:34
אהלן ברא,

מדובר בתופעה מעניינת ולכן האנשים יושבים וחושבים מה יכול להיות... :)
גם לי זה נראה מוזר מאד, מאיפה מגיע שמן..?

ברא
06-12-10, 10:39
דוד תודה על התגובה המהירה
האמת כל העבודות אני עושה ביידי בחניה של הבית רק באמת הפעם איני יודע מה השתבש פה
הרי שמן מנוע רק מגיע משם אם מחזיר שמן דפוק והמחזיר החלפתי לאורגינלי והתקנתי כהלכה
אז מאיפה מגיע !!!!

yair068
06-12-10, 12:13
טוב כנראה שזה מדבק בפירוק הגיר שלי שהייה יחסית תקין הוחלף מיסב הילוך חמישי שיושב בתוך הגיר
חופש במיסב גורם לשחיקת מחזיר השמן שנמצא על הגיר ובהמשלך להריסת הגיר.
האם אצלך הוחלף מחזיר שמן שיושב על הקרנק .
ואם כן האם נוקה גלגל תנופה וכל האיזור משמן.
שמן על הפלטה יגרום להחלקה ויהיה קשה לנסוע.
אם יש מצב לשאריות תצטרך בהילוך סרק להכניס להיוך ראשון ולשחק על נקודת החיכוך בכדי ליבש את השאריות אם יש
בדוק בחיבור גיר מנוע אם יש נזילות אחרי נסיעה מאומצת
אצלי ביום שישי פורק הגיר ופלטת הלחץ הייתה פגומה
לכן על הדרך החלפתי גם מיסבים לדריישפט וכמו שנאמר לפני כן הוחלף גם מיסב הילוך חמישי.
על הדרך הוחלפו גם הציריות מקווה להרכיב בימים הקרובים.
נקנה קלץ + מיסב לחץ 420 ש"ח
עוד מקום מעולה ששווה לזכור המדייק בחולון מטפל בשיפוץ גירים ,ציריות,קליפרים,כל המשאבות למיניהם,אנשים מעולים נמצא ברחוב הפלד

ברא
06-12-10, 21:36
טוב כנראה שזה מדבק בפירוק הגיר שלי שהייה יחסית תקין הוחלף מיסב הילוך חמישי שיושב בתוך הגיר
חופש במיסב גורם לשחיקת מחזיר השמן שנמצא על הגיר ובהמשלך להריסת הגיר.
האם אצלך הוחלף מחזיר שמן שיושב על הקרנק .
ואם כן האם נוקה גלגל תנופה וכל האיזור משמן.
שמן על הפלטה יגרום להחלקה ויהיה קשה לנסוע.
אם יש מצב לשאריות תצטרך בהילוך סרק להכניס להיוך ראשון ולשחק על נקודת החיכוך בכדי ליבש את השאריות אם יש
בדוק בחיבור גיר מנוע אם יש נזילות אחרי נסיעה מאומצת
אצלי ביום שישי פורק הגיר ופלטת הלחץ הייתה פגומה
לכן על הדרך החלפתי גם מיסבים לדריישפט וכמו שנאמר לפני כן הוחלף גם מיסב הילוך חמישי.
על הדרך הוחלפו גם הציריות מקווה להרכיב בימים הקרובים.
נקנה קלץ + מיסב לחץ 420 ש"ח
עוד מקום מעולה ששווה לזכור המדייק בחולון מטפל בשיפוץ גירים ,ציריות,קליפרים,כל המשאבות למיניהם,אנשים מעולים נמצא ברחוב הפלד

אהלן יאיר,
כן החלפתי את מחזיר שמן ונקיתי את פליי וייל משמן
וגם פתחתי את הקרטר ומצאתי שאריות סיליקון שסגרוו המסננת שמה הסליקון הגיע ממסוכניק שבעלי האוטו שלפני סגרו את הקרנק עם הרבה אבל ממש הרבה סיליקון
אז ניקי את גלגל התנופה משני צדדיו וגם המסננת פרקתי אותה לחלקים והרכבתי שוב
האמת היום לא יצא לי לנסוע על האוטו יש לי אוטו מעבודה אז מחר אני אנסה אם עדיין מחליק
תודה רבה לכל העונים
העדכון בהמשך....