View Full Version : פונטו שנת 2000 (סטייל) נכשל בטסט פליטת CO
לראשונה נכשל האוטו בטסט על זיהום אויר.
בסרק, סלד 846, CO היה 3.96 במקום 0.5 מקסימום.
בסלד 2700 היה 0.56 במקום 0.3 מקסימום.
למבדה היה 1.01 (במרכז).
האם זה הממיר? איך ייתכן שבסרק ממש מחוץ לתחום ואילו בסלד שיוטייתכן ועם תוספים כמו K44 ניתן להסתדר בטסט?
ממיר מקורי עולה 4000 ש"ח ואילו חליפי עולה 500-600 אבל נדרש לבצע ריתוכים.
אולי זה מדיד ? (זול יותר וקל להחלפה...).
יש רעיון?
תודה
אדי
:)
שים תוסף K44 או גולד ליבל פעם עם גולד ליבל היו מבטיחים מי שלא עובר טסט היו מחזירים כסף תבדוק האם עדיין אקטואלי ?
אחרי זה תבצע ניקוי של בית מעצרת ומנוע צעדים בצורה יסודית תחפש בפורום אם יש פרוייקט לרכב שלך אני יודע שיש לספייס כזה בפורום
תלך עם מיכל דלק מעל החצי והכי חשוב שהאוטו יהיה על טמפרטורת עבודה אופטימלית תראה שמחוג החום באמצע
לצומת ליבך אם אתה ניתקת את הטרמוסטט אז זה עלול להשפיע לרעה על התוצאות
אחרי ההחמרה שביצע משרד רישוי בבדיקת עשן מזה כחודש ,צריך לשים לב לכל פריט כי כל דבר קטן משפיע על הזיהום
אני לא ממליץ ללכת כעת להחליף את הממיר בכל אופן כמה האוטו שלך עשה????
אולי תטרום מידע לחברי הופורום ותכתוב לנו הטווח התקין לכל רכיב בבדיקת עשן(הפרטים מופיעים בדף הלבן של בדיקת עשן בטבלה בצד הימני רשום הטווח התקין, מהודעה שלך אני מניח שאתה יודע על מה אני מדבר)
בהמון הצלחה
יש ב CARSFORUM דוקטורט מה אומרת כל קריאה של הגזים
כך שאתה יכול לדעת בדיוק מה הבעיה ולא להחליף סתם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=166172&highlight=%D7%96%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9D+%D7%90%D7 %95%D7%99%D7%A8 (פורום)
יש ב CARSFORUM דוקטורט מה אומרת כל קריאה של הגזים
כך שאתה יכול לדעת בדיוק מה הבעיה ולא להחליף סתם
אולי תוסיף לנו עוד מידע ותשים ת'קישור של השרשור שאתה מדבר עליו
?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.