View Full Version : מנורת לחץ שמן עם החום ??
שלום
לפני חודשים היה נזלות ממכסה שסתומים + אטם ראש מנוע (עכשו אין החלפתי )
אבל אחרי זה התחיל החום + מנורת לחץ שמן
1- נקיון לרשת שמן (היה מלכלך )
2- החלפת שמן מסנן
3- החלפת משאבת מים טרמוסטט
4- רדיאטור סתום (עשיתי נקיון )
5-פקק רדיאטור חדש טוב
הרכב ספייס 2001 SX 157000 ק"מ
הרכב נוסיע טוב עד מנורת הלחץ שמן נדלקת הרכב מתחיל לחשוב שהו חם
מנורת לחץ שמן נדלקת אחרי זמן (נסיעה ) רק בעמדה או בטורם מתחת 1000 (10)
מה צריך לעסות ??????????.:confused: :confused: :confused:
ישנים
בדוק חיישן לחץ שמן אם החיבורים תקינים
אני לא מומחה גדול רק אני חושב שצריך לבדוק מה קרה לקרנק
אחרי שהייתה נזילה והמסננת סתומה אז סביר להניח ששמן לא היה מגיע לבוכנות ובכלל כמות השמן הייתה דלה גם אם היה מלא שמן המסננת לא הייתה מעבירה אותו לכן אני מציע לבדוק אם נדפק הקרנק
כי מנורת השמן מעידה על זה בטורים נמוכים שאין שמן מגיע לבוכנות או שיש לך מעברי שמן עדיין סתומים ובטורים נמוכים לא מגיע שמן
גש למוסך שיבדוק את הקרנק אם הוא תקין אז תעשה פלשינג למנוע טוב מאוד ותוריד כל השמן ותוריד שוב את הקרטר ותנקה עם המסננת אחרי הפלשנג ומקווה שתפטר הבעיה
אתה לא מרגיש השתנות בקול של המנוע |???תנסה בניוטרל עם 2500-3000 סל"ד האם יש שינוי בקול המנוע ??אתה שומע צלצול כלשהו מהמנוע לאחרונה ?
לא צריך להגזים.
האם הרכב מחסיר שמן וכל כמה זמן אתה מוסיף לק"מ
מה הכוונה ניקיון רשת שמן
לא צריך להגזים.
האם הרכב מחסיר שמן וכל כמה זמן אתה מוסיף לק"מ
מה הכוונה ניקיון רשת שמן
יאיר לא בהכרח שהאוטו מבריח שמן בהתחלת העניין לא מרגישים ובקושי שומעים קול הקרנק
הוא מתכוון למסננת שבקרטר הייתה סתומה
והיא נסתמת משריפת שמן והחלפה אחרי ק"מ מרובים
אם השמן מתחמם המנורה דולקת והפוך
אין רעש בכלל הכול רגיל נוסיע טוב גם עם מזגן
למה התכוון פותח השירשור מסננת שמן
פלשינג :-
איזה חומר טוב טוב לפלשינג ?
איזה שמן ממלץ (חדש) ?
אבל אני לא מפרק את הקרטר עוד בעם :mad:
פלשינג :-
איזה חומר טוב טוב לפלשינג ?
איזה שמן ממלץ (חדש) ?
אבל אני לא מפרק את הקרטר עוד בעם :mad:
יש מלא מותגים אני אשית השתמשתי בשל STP אמרתי חברה מוכרת בעולם הכימקלים של הרכב אז הנלתי שגם פלשנג שלהם יהיה טוב ואכן היה
תקשיב זה לא עניין של פרנסיב לפרק קרטר או לא אחרי הפלשנג כל הלכלוך מומס ומצטבר בקרטר שלא תמיד לקרוקן שמן מוציא הכל אז לפרק ולנקות את המסננת שוב פעם
אולי היא נדלקת משום שהשתמשת בשמן לא איכותי
איזה שמן אתה משתמש(מה המותג?? ואיזה צמיגות??) וכל כמה מחליף ??
יש מלא מותגים אני אשית השתמשתי בשל STP אמרתי חברה מוכרת בעולם הכימקלים של הרכב אז הנלתי שגם פלשנג שלהם יהיה טוב ואכן היה
תקשיב זה לא עניין של פרנסיב לפרק קרטר או לא אחרי הפלשנג כל הלכלוך מומס ומצטבר בקרטר שלא תמיד לקרוקן שמן מוציא הכל אז לפרק ולנקות את המסננת שוב פעם
אולי היא נדלקת משום שהשתמשת בשמן לא איכותי
איזה שמן אתה משתמש(מה המותג?? ואיזה צמיגות??) וכל כמה מחליף ??
שמן של חברת zic 10-40
מחליף כל שנה לפני טסט
ורכב לא מגיע ל10000 ק"מ
אני לא אוהב שפלשינג ומנסיון גם עושה נזק כמו שנאמר הליכלוך יורד למטה והורס מיסבים
אני לא אוהב שפלשינג ומנסיון גם עושה נזק כמו שנאמר הליכלוך יורד למטה והורס מיסבים
יאיר אני אתך שהפלשינג לא הדבר הכי בריא בעולם רק הוא תרופה מספקת לבעיה שקיימת או שילך על פלשנג או שימשיך לנסוע עם מעברים סתומים גם עוד דבר שפלשינג עושים פעם או שתיים לאורך כל חיי המנוע אז כמעט ואין נזק בעניין
שלום
עשיתי פלאשנג 15 דקות והחלפתי שמן + מסנן
והנעתי את הרכב אין מנורה 10 דקות הקול בסידר עליתי לרכב נסעתי המנורה דולקת עוד בעם :-x :!: :mad: :confused::confused:
האם פותח השרשור דאג לקרא את הוראות היצרן לטיפול בפלשינג.
להוראות היצרן לא :confused:
??
טוב אז ככה גש למוסך לבדוק את הקרנק ותקינותו אם יאשרו לך את זה
אז נשאר לך לטפל בבעיה חשמלית כנראה מזה היא נדלקת
פלשנג היה אמור לטפל בה
מקרה נדיר בספייס שתלך משאיבת שמן
אם מחליף משאבת שמן הקראנק דופק ??
לא דופק מה זה קשור
רק תחפש מוסך אמין שמכיר את התהליך ואת המנוע טוב מאוד שלא יהרוס לך אותו או שלא יעשה נזק אחר אז צריך לא צריך למהר למוסך זול כי מה שאתה עושה לא כל מוסך יודע לעשות למנוע זה
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.