trian
29-09-10, 01:55
אהלן חברים,
יש לי שתי שאלות שמעניינות אותי ולא מצאתי פה תשובה בחיפושים:
1. איזה נזק נגרם מהאצה על הילוך גבוה מדי? על איזה חלק ברכב זה משפיע לרעה? האם זה יכול לגרום ליותר התחממות?
(למשל במקרה תיאורטי שבו אני מאט על הילוך שלישי והגעתי לסביבות ה25 קמ"ש, ואז אני צריך להאיץ חזרה אבל אני לא מוריד להילוך שני כי הגיר שלי גם ככה עוד שניה מנגב אותי עם פיתה כמו חומוס גרגירים)
2. באותו מקרה תיאורטי (שאני נתקל בו כל יום בעצם), כאשר לרכב אין מספיק כוח, האם אני אמור לתת כמה שיותר גז בלי קלאץ (כלומר בלי הפרדה, האוטו טיפה נוהם), או ללחוץ קלאץ' ולשחרר בהדרגה עם הגז (כמו בהתחלת נסיעה מ 0 קמ"ש עם הילוך ראשון, אז בעצם "התחלת" נסיעה מתנופה של 20 קמ"ש בהילוך שלישי) ?
תודה !
יש לי שתי שאלות שמעניינות אותי ולא מצאתי פה תשובה בחיפושים:
1. איזה נזק נגרם מהאצה על הילוך גבוה מדי? על איזה חלק ברכב זה משפיע לרעה? האם זה יכול לגרום ליותר התחממות?
(למשל במקרה תיאורטי שבו אני מאט על הילוך שלישי והגעתי לסביבות ה25 קמ"ש, ואז אני צריך להאיץ חזרה אבל אני לא מוריד להילוך שני כי הגיר שלי גם ככה עוד שניה מנגב אותי עם פיתה כמו חומוס גרגירים)
2. באותו מקרה תיאורטי (שאני נתקל בו כל יום בעצם), כאשר לרכב אין מספיק כוח, האם אני אמור לתת כמה שיותר גז בלי קלאץ (כלומר בלי הפרדה, האוטו טיפה נוהם), או ללחוץ קלאץ' ולשחרר בהדרגה עם הגז (כמו בהתחלת נסיעה מ 0 קמ"ש עם הילוך ראשון, אז בעצם "התחלת" נסיעה מתנופה של 20 קמ"ש בהילוך שלישי) ?
תודה !