התחבר

View Full Version : רוני אהרונוביץ זקוק לנו :-)


ליאור23
16-09-10, 19:41
http://www.netcar.co.il/petitions/p2.asp

חבר'ה, כמה שיותר ייכנסו ויחתמו ככה העוצמה תהיה יותר חזקה ומי יודע , אולי עוד ישתנה משהו לטובתנו.

אז מי נגד המצלמות?:)

trademark
16-09-10, 21:08
אני בעד ונגד.
מי מאיתנו באמת נוסע במהירות המותרת של קטע כביש מסוים (אולי בודדים).אם רשום 90 אז אנחנו מעגלים ל 100 ואם כבר מאה אז בואו נסע 110 כי מה זה עוד 10 קמ"ש, נכון? (אני גם כזה).
אז אם יהיה אם יהיה מותר לנסוע 120, 130 קמ"ש? אז אנשים יסעו 150 (לפחות) ואם לא יהיו מצלמות, אז בכלל חגיגה.
גם אם העצומה הזאת תשפיע ויעלו את המהירות המותרת, אז יהיו כמובן מתנגדים שאחרי כל תאונה שתהיה במהירות גבוהה, יעשו הרבה רעש.
כמה מאיתנו באמת מגיעים למהירויות שיוט נורמליות בלי ללחוץ על הברקס או לעקוף רכב כל כמה דקות באיילון או בכביש החוף?
עדיף כבר לעשות עצומה לשיפור תשתיות הכבישים בארץ ולא לעלות את המהירות המותרת בהם.
כמו שהבנתם אני לא חתמתי על העצומה, מקווה שאתם תחשבו פעמיים לפני החתימה (לא שעצומות בארץ באמת משפיעות על משהו, אבל בכל זאת...)
שתהיה לכולנו שנה טובה, סוף שבוע שקט וגמר חתימה טובה.

stas203
17-09-10, 01:58
חברה ,הבעיה בנהגים בלבד! כמעט כול התאונות זה הגורם האנושי.
תשתיות לא משהו,זה נכון,אבל הבעיה האמיתית זה תרבות האוכלוסיה במדינה
לצערי רוב הנהגים ואפילו כאלה עם "נסיון" לא יודעים לנהוג בשיט,לא מכירים את המגבלות ולא יודעים להיתמודד עם מצבים מסוכנים,ובגלל זה גם לא יכולים לקבל החלטה נכונה בזמן אמת בכביש.
וכמובן החוצפה הישראלית ,אין ,זה משהו מיוחד

מודל סי אי
17-09-10, 02:20
המהירות לא הורגת ... חוסר ערנות , קטעי כבישים מסובכים , נהגים רשלנים
, רכב שהוא לא תקין , זה כן מה שהורג .
כביש שהוא ישר כמו המקומות שעדין מותר לסוע בהם על 110 שיאפשרו לסוע על 125/130 מקסימום יסעו על 140 אלה שירצו להרגיש עברינים

ליאור23
19-09-10, 19:41
יאללה אנשים, אין לכם דעות בנושא?
להצביע, אולי יזוז איזשהו בורג אצל המקבלי החלטות היקרים שלנו

yossi136
19-09-10, 19:56
אזוב אותך מהירות.
עם נהגים כמו בארץ עדיף שהמהירות תשאר ככה ולא יותר מהירה.
חוץ מיזה המצלמות ראוית למרות שאני מאלה שנוסעים מהר אבל יש גבול
אני ממש לא רוצה לסוע על 150 ושאיזה ילד מעפן עם רכב ליסינג, יחשוב שהוא יותר מהיר
ואז לא ידע מה לעשות יכנס באיזה עמוד או אוטו ואז מחוסר ברירה ו 150 קמ"ש אני יקנס בו
אין לנו כבישים למהרויות כאלה נקודה נכון שפה ושם אפשר ללחוץ,
כי אם זה יהפוך ליום יום יהיה*פה הרבה הרוגים
אנחנו לא בגרמניה שיש 11 נתיבים בכל צד ויש לך 1000 אופציות תיקון פה אין אפילו שולים כמו שצריך
ועם יש אז יש שם איזה פיאט תקוע אוו אופניים או כבשים תלוי איפה אתה גר!

לסיכום: אני חושב שטוב שכך! פשות צריך שהיה פה מקומות מסודרים לפריקות של אנדרנלין ואגרסיות!

Caveman
19-09-10, 20:31
אני במחנה שטוען שהכל מתחיל בחינוך, ונמשך באכיפה.
אם מראש תלמד אנשים לנהוג כמו שצריך, במקום ללמד לעבור טסט, ותשריש להם עמוק בתודעה שנהיגה הוא לא דבר שמקלים בו ראש, ולאחר מכן תאכוף את זה כמו שצריך, עם חוקים נוקשים מאוד, זה יעבוד יופי.

זה מתחיל בדברים מאוד פשוטים, כמו למשל אנשים שמניחים את הרגליים שלהם על הדש-בורד בזמן הנסיעה (לא נהגים). זה למשל משהו שאצלי ברכב הוא בל-יעבור, והאנשים שנוסעים איתי מודעים לדברים האלה.

סיפורים מגרמניה גם אני יכול להביא בכיף, על צייתנות של נהגים לשלטי מהירות, ותרבות נהיגה טובה מאוד. זה בין היתר מתנהל כך מפני שהם חונכו כך, והם יודעים שאם יתפסו אותם, הם ישלמו והרבה.

אבל גם בארה"ב למשל, דמות השוטר היא לא משהו שאפשר לזלזל בו. אגב, גם השוטרים עצמם מתנהגים כאנשי מקצוע מכובדים ולא מזלזלים בנהגים.

אל תבינו אותי לא נכון, בכל מקום ישנם נהגים שיפריזו למשל על ידי נהיגה במהירות מוגזמת מידי. בשביל זה יש את מערכת האכיפה.

אני בעד ונגד.
מי מאיתנו באמת נוסע במהירות המותרת של קטע כביש מסוים (אולי בודדים).אם רשום 90 אז אנחנו מעגלים ל 100 ואם כבר מאה אז בואו נסע 110 כי מה זה עוד 10 קמ"ש, נכון? (אני גם כזה).
אני לא כזה, ובדיוק כאן מתחילה הבעיה בחינוך שאני מנסה להצביע עליה.
אתה מודע לתופעה? למה אתה מתנהג כך?
אם "מה זה עוד 10 קמ"ש?" לא מפריע לך, למה לא להסתכל על זה מהצד השני? בשביל מה אני צריך לנהוג ב10 קמ"ש מהר יותר, מה זה בכלל, עדיף להישאר במהירות הנוכחית.

זה בדיוק כמו לא לרכוש מוצר כלשהו מפני שחבל על הכסף ולא תנצל אותו, אל מול, היי, מאזדה 3 לא מאובזרת עולה X, ומאובזרת עולה X + 50. אבל מאזדה 6 לא מאובזרת עולה X + 60. אז למה לקנות את ה3 המאובזרת, אני אוסיף עוד 10 ואקנה כבר 6. הא ! קיבלתי יותר אוטו.
לא נכון ! קנית רכב שלא מתאים לצרכים שלך, תשלם יותר על דלק, ביטוח וכו'.
נסעת שלא בהתאם לתנאים בדרך, תצטרך להשתמש בבלמים יותר, להאיץ יותר, תשחק את הבלמים יותר, תבזבז יותר דלק, תהיה עצבני יותר... נראה לי שמובן הכיוון שאני חותר אליו.

הנה עוד דוגמא לחשוב עליה,
למה אנשים נעצרים באמצע הכביש כדי להוריד את הנוסע מול הבניין שהוא צריך להיות בו, תוך כדי שהם מפריעים לכולם? הוא לא יכול ללכת 5, 10, 20 מטרים כדי שיעצרו במקום מסודר?
או למה הם נעצרים, "רק כדי לקפוץ שניה לקיוסק". לכו ברגל כמה מטרים, בשביל זה יש רגליים.
חינוך, הכל מתחיל שם.


כמה מאיתנו באמת מגיעים למהירויות שיוט נורמליות בלי ללחוץ על הברקס או לעקוף רכב כל כמה דקות באיילון או בכביש החוף?
הבעיה היא כזו, אם תחשוב על זה, אז תבין שלפעמים למרות שמותר לך לנסוע 100 קמ"ש, תנאי הדרך לא מאפשרים את זה. אז גם אם מותר, לא תמיד כדאי לנסות בכוח. זה יכול להיות פקק, תנאי מזג אוויר, כביש מקורצף וכו'
אגב, אם תתכנן את הנסיעה נכון, לא תצטרך ללחוץ ברקס כאשר אתה במהירות שיוט. ולא, אני לא מתכוון לצאת לעקיפה בכל פעם שיש רכב איטי מלפניך. נסיעה במהירות שיוט אמורה להתבצע בצורה חלקה ורציפה. בלימה והאצה לעיתים תכופות זו לא נסיעה במהירות שיוט.


אני מתנצל אם זה נשמע תוקפני, אבל זה בדיוק העניין שאני מדבר עליו. אתה פשוט זה שהעלה את הדוגמא ולכן אני משתמש בה.

stas203
19-09-10, 23:53
המהירות בחוק היא לא מהירות שיוט,היא מהירות מקסימלית,לכן היא צריכה להיות גבוהה!
אתה יכול לנוע איך שבא לך ,אבל אי אפשר להגביל ל90 קמ"ש מישהו שממהר או סתם רוצה לנהוג מהר יותר
אף אחד לא אמר לנהוג במהירות המרבית,אבל אי אפשר להגביל עם חוקים משהו שלא ניתן לביצוע,והמהירויות המקסימליות מחוץ לעיר המותרות בישראל, הם בגדר לא ניתן לביצע.
יש גם את בעית המשטרה בישראל,היא פשוט בדיחה,גם מתנהגים בצורה לא מכובדת וגם דפרים (כמובן שיש גם נורמלים,אבל הם מעטים ).

trademark
20-09-10, 01:43
"מי מאיתנו באמת נוסע במהירות המותרת של קטע כביש מסוים (אולי בודדים).אם רשום 90 אז אנחנו מעגלים ל 100 ואם כבר מאה אז בואו נסע 110 כי מה זה עוד 10 קמ"ש, נכון? (אני גם כזה).
אני לא כזה, ובדיוק כאן מתחילה הבעיה בחינוך שאני מנסה להצביע עליה.
אתה מודע לתופעה? למה אתה מתנהג כך?
אם "מה זה עוד 10 קמ"ש?" לא מפריע לך, למה לא להסתכל על זה מהצד השני? בשביל מה אני צריך לנהוג ב10 קמ"ש מהר יותר, מה זה בכלל, עדיף להישאר במהירות הנוכחית."
תראה, אני לא מתגאה בזה שמדי פעם אני עובר את המהירות המותרת כשתנאי הדרך מאפשרים זאת. אבל כמה מאיתו באמת שומרים על מהירות מותרת (אולי אתה כן, אני לא בא לזלזל. כל הכבוד לך!). התכוונתי שאם יעלו את המהירות המותרת, אז האנשים יחרגו ויגיעו למהירויות מטורפות, שהכבישים בארץ והכשרת הנהגים לא מתאימים לזה.

"כמה מאיתנו באמת מגיעים למהירויות שיוט נורמליות בלי ללחוץ על הברקס או לעקוף רכב כל כמה דקות באיילון או בכביש החוף?
הבעיה היא כזו, אם תחשוב על זה, אז תבין שלפעמים למרות שמותר לך לנסוע 100 קמ"ש, תנאי הדרך לא מאפשרים את זה. אז גם אם מותר, לא תמיד כדאי לנסות בכוח. זה יכול להיות פקק, תנאי מזג אוויר, כביש מקורצף וכו'
אגב, אם תתכנן את הנסיעה נכון, לא תצטרך ללחוץ ברקס כאשר אתה במהירות שיוט. ולא, אני לא מתכוון לצאת לעקיפה בכל פעם שיש רכב איטי מלפניך. נסיעה במהירות שיוט אמורה להתבצע בצורה חלקה ורציפה. בלימה והאצה לעיתים תכופות זו לא נסיעה במהירות שיוט."
ושוב פעם, הכוונה היא לתשתיות ולנהגים. איך אפשר לשייט בנחת בלי שכל רגע יחתוך אותך איזה ערס, יזגזג לידך איזה קטנוע או איזו משאית שתעיף עליך חצץ? לדוגמה לפי כשעה אני חוזר מהעבודה ורואה רכב נוסע עם 4 אורות בנתיב השמאלי על 50 קמ"ש (כביש החוף) לאורך כ 2 ק"מ כאילו הוא לבד על הכביש.

נ.ב אין לך מה להתנצל, הבעת את עצמך באופן דמוקרטי וקיבלתי הכל ברוח טובה.

ליאור23
20-09-10, 20:35
אחרי כל הנאומים האלה לפחות תגידו מה הצבעתם אם בכלל הצבעתם:)

stas203
20-09-10, 23:06
גם אם יעלו את המהירות המותרת,לא באמת ניסע מהר יותר(אולי קצת יותר מהר),פשוט לא ניהיה עבריינים.
זה לא נכון לומר שמותר 90 אז נוסעים 120,וכאשר יהיה מותר 130 ניסע 160
כי 90 זה באמת מעט מידי להיום ,אם יעלו ל120-130 זה המהירות שכולם ינהגו בה ואפילו פחות,ברור שיהיו כאלה גם על 160,170 וצפונה אבל אי אפשר להגביל אוכלוסיה שלמה בגלל זה.

ליאור23
08-10-10, 14:34
הנה חדשה קצת מעודדת משהו
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20101007_012142