23-10-06, 22:59
למי שלא מכיר את הסיפור שלי, הנה סיקור קצר של האירועים.
לפני כחודשיים הרכב שלי עבר טסט (איך לא), שבמהלכו החלק הקדמי הורם (מתחתית המנוע), כדי לבדוק חופשים בהגה, בנוסף לבדיקת הסיבובים של ההגה.
כתוצאה מההרמה הזו, תושבת המנוע העליונה (המאוד עדינה), נקרעה.
במפגש הפונטו HGT שקיימנו לא מזמן, אורן ישר שם לב שהתושבת שלי גמורה.
קבעתי תור כמה שיותר מהר למוסך. הקטע הוא שלא הרגשתי בכלום, לא רעידות, לא קרקושים, לא כלום.
אפשר כבר להבין שהתושבת הוחלפה. עד כמה היה המצב גרוע? חבל להסביר ביותר מידי במילים, אני אתן לתמונות לדבר.
איור קטן שהכנתי בצייר.
צד ימין, התושבת הקודמת, צד שמאל החדשה.
מבט מצד שמאל (שהיא מורכבת).
החלקים האדומים מקובעים למרכב. הירוקים למנוע. אפשר לראות שבמצב הנכון, התושבת נחה על החלק שמחובר למרכב.
אצלי היה חסר חלק שלם מן הגומי שמחובר למנוע, התושבת עצמה ישבה באויר, כלומר, החלק שהתחבר למנוע, לא היה מחובר לגומי שלו בכלל. הייתה חתיכת גומי שפשוט נפלה ברגע שהוציאו את התושבת הישנה, ובנוסף חתיכה שבקושי מחוברת גם עכשיו.
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/drawing.jpg
ותמונות ממש מעכשיו, כן אני יודע שהן לא באיכות משהו, בכל זאת חושך מוחלט בחניה שלי...
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2782.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2782.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2780.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2780.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2778.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2778.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2776.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2776.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2773.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2773.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2772.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2772.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2766.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2766.jpg)
מזעזע? גם אני חושב ככה. לא יאומן שהמנוע בכלל ישב במקום עם תושבת כזו.
זו תוצאה של בלאי טבעי + טריגר מאולץ של מכון טסטים שלא ידע מה הוא עושה. אני לא יכול להאשים אותם במלוא האחריות, אחרי הכל הם לא צריכים לדעת שזה מה שיקרה. בכל זאת, למדו להבא, לא מרימים את האוטו (ביחוד שאין לו גשר תחתון) מהמנוע.
תודה אורן.
לפני כחודשיים הרכב שלי עבר טסט (איך לא), שבמהלכו החלק הקדמי הורם (מתחתית המנוע), כדי לבדוק חופשים בהגה, בנוסף לבדיקת הסיבובים של ההגה.
כתוצאה מההרמה הזו, תושבת המנוע העליונה (המאוד עדינה), נקרעה.
במפגש הפונטו HGT שקיימנו לא מזמן, אורן ישר שם לב שהתושבת שלי גמורה.
קבעתי תור כמה שיותר מהר למוסך. הקטע הוא שלא הרגשתי בכלום, לא רעידות, לא קרקושים, לא כלום.
אפשר כבר להבין שהתושבת הוחלפה. עד כמה היה המצב גרוע? חבל להסביר ביותר מידי במילים, אני אתן לתמונות לדבר.
איור קטן שהכנתי בצייר.
צד ימין, התושבת הקודמת, צד שמאל החדשה.
מבט מצד שמאל (שהיא מורכבת).
החלקים האדומים מקובעים למרכב. הירוקים למנוע. אפשר לראות שבמצב הנכון, התושבת נחה על החלק שמחובר למרכב.
אצלי היה חסר חלק שלם מן הגומי שמחובר למנוע, התושבת עצמה ישבה באויר, כלומר, החלק שהתחבר למנוע, לא היה מחובר לגומי שלו בכלל. הייתה חתיכת גומי שפשוט נפלה ברגע שהוציאו את התושבת הישנה, ובנוסף חתיכה שבקושי מחוברת גם עכשיו.
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/drawing.jpg
ותמונות ממש מעכשיו, כן אני יודע שהן לא באיכות משהו, בכל זאת חושך מוחלט בחניה שלי...
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2782.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2782.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2780.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2780.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2778.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2778.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2776.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2776.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2773.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2773.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2772.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2772.jpg)
http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/th_PDRM2766.jpg (http://i5.photobucket.com/albums/y189/Cavush/My%20Punto/Upper%20Engine%20Mount/PDRM2766.jpg)
מזעזע? גם אני חושב ככה. לא יאומן שהמנוע בכלל ישב במקום עם תושבת כזו.
זו תוצאה של בלאי טבעי + טריגר מאולץ של מכון טסטים שלא ידע מה הוא עושה. אני לא יכול להאשים אותם במלוא האחריות, אחרי הכל הם לא צריכים לדעת שזה מה שיקרה. בכל זאת, למדו להבא, לא מרימים את האוטו (ביחוד שאין לו גשר תחתון) מהמנוע.
תודה אורן.