Marshall
04-09-10, 16:55
שלום לכולם :)
לפני כחודש קניתי פונטו hgt.
שנה: 2001
ק"מ: 88000
יד: 3
לאחר הקניה ניגשתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (שפיק מזאווי) וביצעתי את הדברים הבאים:
- קלאץ' חדש
- בולמים קדמיים חדשים
- תושבת מנוע עליונה
- רצועה טיימינג+מייסבים וכיוון
- סט גומיות לאגזוז
בנוסף כשקיבלתי את הרכב מד חום המנוע לאחר חימום עומד קבוע כמעט קו אחד מעל החצי (פתחתי על זה שרשור לפני שבוע בערך).
וכדי לנסות לפתור את זה בוצעו הדברים הבאים:
- ניקוי רדיאטור (היה סתום)
- ניקוי צנרת + מעברי מנוע
- בדיקת מאווררים (עובדים בשתי מהירויות בכיוון הנכון)
- בדיקת טרמוסטט (היה תקוע אז לבנתיים הוציאו לי אותו וכרגע אני רק עם הבית טרמוסטט)
- בדיקת חיישן (בדיקה וניקוי הארכת מרכב וחיבורה מחדש כדי לבדוק אם החיישן מזייף כתוצאה מזה)
- חיבור למחשב ובדיקת טמפרטורה (נעה בין 94 ל 99) על פי המוסך זה תקין.
- בדיקת משאבת מים (תקינה לחלוטין ובגלל זה לא החלפתי אותה למרות הטיימינג :)
בקשר לטרמוסטט אני בימים הקרובים יגיע למוסך כדי להרכיב אחד חדש.
העניין הוא שרק בשישי הם הגיעו לבדוק את הטרמוסטט ולא היה להם במלאי.. אז בנתיים הם הוציאו לי אותו כי הייתי חייב את הרכב לסופ"ש.
למרות שזה לא רלוונטי כל כך כי הוא תורם רק בחורף או כשהמנוע קר (תקנו אותי אם אני טועה והוא תורם לעוד משהו בימים החמים האלה.. אני אשמח להשכיל, תודה:)
בחזרה לעניין..
בסופו של דבר ה"תקלה" לא נפתרה ואין שום דבר שאמור לגרום למחוג חום המנוע להיות במצב של כמעט קו אחד מעל החצי..
הגענו למסקנה (אני והמוסך) שהמחוג מזייף וזאת התקלה בעצם.. והמצב שלו זה בעצם האמצע שהוא אמור להצביע עליו..
מה דעתכם על הכל? גם על הטמפרטורה שנקראה מהמחשב.. האם היא תקינה?
תודה לכולם :)
אסף
לפני כחודש קניתי פונטו hgt.
שנה: 2001
ק"מ: 88000
יד: 3
לאחר הקניה ניגשתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (שפיק מזאווי) וביצעתי את הדברים הבאים:
- קלאץ' חדש
- בולמים קדמיים חדשים
- תושבת מנוע עליונה
- רצועה טיימינג+מייסבים וכיוון
- סט גומיות לאגזוז
בנוסף כשקיבלתי את הרכב מד חום המנוע לאחר חימום עומד קבוע כמעט קו אחד מעל החצי (פתחתי על זה שרשור לפני שבוע בערך).
וכדי לנסות לפתור את זה בוצעו הדברים הבאים:
- ניקוי רדיאטור (היה סתום)
- ניקוי צנרת + מעברי מנוע
- בדיקת מאווררים (עובדים בשתי מהירויות בכיוון הנכון)
- בדיקת טרמוסטט (היה תקוע אז לבנתיים הוציאו לי אותו וכרגע אני רק עם הבית טרמוסטט)
- בדיקת חיישן (בדיקה וניקוי הארכת מרכב וחיבורה מחדש כדי לבדוק אם החיישן מזייף כתוצאה מזה)
- חיבור למחשב ובדיקת טמפרטורה (נעה בין 94 ל 99) על פי המוסך זה תקין.
- בדיקת משאבת מים (תקינה לחלוטין ובגלל זה לא החלפתי אותה למרות הטיימינג :)
בקשר לטרמוסטט אני בימים הקרובים יגיע למוסך כדי להרכיב אחד חדש.
העניין הוא שרק בשישי הם הגיעו לבדוק את הטרמוסטט ולא היה להם במלאי.. אז בנתיים הם הוציאו לי אותו כי הייתי חייב את הרכב לסופ"ש.
למרות שזה לא רלוונטי כל כך כי הוא תורם רק בחורף או כשהמנוע קר (תקנו אותי אם אני טועה והוא תורם לעוד משהו בימים החמים האלה.. אני אשמח להשכיל, תודה:)
בחזרה לעניין..
בסופו של דבר ה"תקלה" לא נפתרה ואין שום דבר שאמור לגרום למחוג חום המנוע להיות במצב של כמעט קו אחד מעל החצי..
הגענו למסקנה (אני והמוסך) שהמחוג מזייף וזאת התקלה בעצם.. והמצב שלו זה בעצם האמצע שהוא אמור להצביע עליו..
מה דעתכם על הכל? גם על הטמפרטורה שנקראה מהמחשב.. האם היא תקינה?
תודה לכולם :)
אסף