התחבר

View Full Version : פרויקת קאדילאק סי טי אס


blueuno
26-08-10, 21:42
שלום חברים החלטתי שאני מספר את סיפורי כאן בפורום+ ומצרף פרויקט מעניין.

למי שלא יודע :-} הייתי בעלים של פיאט אונו , אך המצב השתנה ורכשתי קאדילאק סי טי אס 2003, מנוע 3200 , 7 חודשים הייתי אם הרכב ללא שום תקלה ופשוט נהנתי ממנו .
עד שלפני שבועיים בבדיקה שגרתית מצאתי שיש לי שמן במים, ואז התחיל הבלגן , זה לא ראש מנוע , אך או שזה שמן גיר כי ברדיאטור , עובר קולר גיר ויכול להיות שהלך הרדיאטור ובגלל זה נכנס שמן למערכת המים, או שזה .. משהוא יותר מעניין קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.

לפני הכל אני מכונאי מבין ויש לי ידיים, אבל לא הכי רציתי להתעסק בקאדילאק, אך אחרי שניגשתי למוסך, ושמעתי את המחיר שהוא מורכב מ 5 ספרות*****, החלטתי שאני הולך לעשות את זה לבד,
לאחר חקירה מעמיקה נמצא שזה הקולר שמן מנוע ממה שפחדתי , אחרי חיפוש הקולר נמצא שהוא עולה 3000 ש"ח, בירור יותר מעמיק נמצא שיש קולר מקורי אחד לאחד פשוט במקום קאדילאק רשום ,אופל, והוא עלה 900ש"ח , ניגשתי לעבודה מאוד מעניינת ומסקילה.
לא צילמתי את הפירוק , רק את ההרכבה.

אני לא ירחיב הרבה, אבל מסקנה חסכתי בערך 9000ש"ח ביזבזתי סך הכל 1700 ש"ח ויום וחצי עבודה .
העבודה הייתה קשה כי הכל צפוף ולא נוח.
אני רק יעלה תמונות ולא ירחיב מדיי בהסברים ,אלה רק אם זה יעניין משהוא ויבקש :-}..
ועוד אציין העבודה נעשתה בבטיחות גבוה, וגם אני חושב שכמו שעשיתי את העבודה לעצמי שום מוסך לא היה משקיע ככה.

תהנו...

blueuno
26-08-10, 21:44
עוד תמונות

blueuno
26-08-10, 21:45
תמונות

blueuno
26-08-10, 21:46
תתמממווונננוותת :-}

רפי לין
26-08-10, 22:22
עבודה יפה וכל הכבוד על המחקר שביצעת וכך חסכת כסף רב.
להלן מקרה שבו הייתי גם מעורב שבו נחסך כסף רב לבעל מכונית פורד טאורוס:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=51&highlight=%E6%EC%F6%F8
בברכה - רפי לין

yair068
26-08-10, 23:15
תארו לעצמכם שהיה קולר בתוך מנועי פיאט אז זה היה עובד כך .
שבוע אחד משפצים ראש מנוע ושבוע שני מחליםים אטמים לקולר.
איך שאני אוהב את ג'ק ה-2 טון מה הייתי עושה בלעדיו נראה לי שאני אשים אותו אצלי בסלון.
חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה

Amit-IL
27-08-10, 05:07
שלום חברים החלטתי שאני מספר את סיפורי כאן בפורום+ ומצרף פרויקט מעניין.

למי שלא יודע :-} הייתי בעלים של פיאט אונו , אך המצב השתנה ורכשתי קאדילאק סי טי אס 2003, מנוע 3200 , 7 חודשים הייתי אם הרכב ללא שום תקלה ופשוט נהנתי ממנו .
עד שלפני שבועיים בבדיקה שגרתית מצאתי שיש לי שמן במים, ואז התחיל הבלגן , זה לא ראש מנוע , אך או שזה שמן גיר כי ברדיאטור , עובר קולר גיר ויכול להיות שהלך הרדיאטור ובגלל זה נכנס שמן למערכת המים, או שזה .. משהוא יותר מעניין קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.

לפני הכל אני מכונאי מבין ויש לי ידיים, אבל לא הכי רציתי להתעסק בקאדילאק, אך אחרי שניגשתי למוסך, ושמעתי את המחיר שהוא מורכב מ 5 ספרות*****, החלטתי שאני הולך לעשות את זה לבד,
לאחר חקירה מעמיקה נמצא שזה הקולר שמן מנוע ממה שפחדתי , אחרי חיפוש הקולר נמצא שהוא עולה 3000 ש"ח, בירור יותר מעמיק נמצא שיש קולר מקורי אחד לאחד פשוט במקום קאדילאק רשום ,אופל, והוא עלה 900ש"ח , ניגשתי לעבודה מאוד מעניינת ומסקילה.
לא צילמתי את הפירוק , רק את ההרכבה.

אני לא ירחיב הרבה, אבל מסקנה חסכתי בערך 9000ש"ח ביזבזתי סך הכל 1700 ש"ח ויום וחצי עבודה .
העבודה הייתה קשה כי הכל צפוף ולא נוח.
אני רק יעלה תמונות ולא ירחיב מדיי בהסברים ,אלה רק אם זה יעניין משהוא ויבקש :-}..
ועוד אציין העבודה נעשתה בבטיחות גבוה, וגם אני חושב שכמו שעשיתי את העבודה לעצמי שום מוסך לא היה משקיע ככה.

תהנו...

איזה צפיפות איומה בתא המנוע, כל הכבוד על המחקר המקדים והחיסכון העצום, נראת עבודה מושלמת ודרך אגב אנחנו נהננו עכשיו תורך.

ברא
27-08-10, 05:56
יאיר בדיוק זה מה שהיה לי עם רנו קליו B שנת 2002
שבוע מתחמם ראש מנוע
ושבוע אחרי רואים שיש שמן בתוך המים והמוסכניק התותח עבד עליי ועשה שוב ראש מנוע ויומיים אחרי עשה את הקולר
ושבוע אחרי שיפוץ גיר שמעטים שמוכנים להתעסק איתו
ולהזכיר שהמנוע היה 1600 שהקאדילק מרווחת לידו השתילו מנוע זה בצרפת עם פטישים ח ח ח
אחרי התחמם שוב עם חברה שלי
והחלטתי חד משמעית שאת הרכב אסור למכור ולעייף עוד מסכן בארץ שמחפש אוטו חסכוני למעט הכסף שיש לו
שלחתי לגריסה וחזרתי לאונו עד ששדרגתי לספייס :lol:

blueuno
27-08-10, 07:05
"חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה "

יאיר חשוב לציין שאני אוהב מכוניות , יותר נכון אהבתי להתעסק במכוניות , אבל אף פעם לא עבדתי כמכונאי, פשוט היתה לי פיאט אונו 7 שנים ופירקתי אותה לחלקים והרכבתי ואז המשכתי באלפות רמיאו , להתעסק וחאז בגיל 21 הגעתי לפרק זמן שפשוט נמעס לי והחלטתי שאסור לבלזבז את הזמן מתחת למכוניות , ואפילו תמורת כסף פשוט נמאס, בזמנו הייתי מתקן לאנשים את הרכבים מתחת לבית כי נהנתי מזה, וצאז כל הניסיון, היום תאמת הייתי מעדיף לשלם כסף ולא להתעסק בחום הזה, אבל הפעם השיקול היה בגלל הסכום נלא נורמלי שנתנתו לי לתיקון כל המוסכים שהייתי בהם, כל המוסכים המורשים אמרו לי מתחיל ב- ערך ב-10000 ש"ח ויכול לגלוחש למלה, אז הפעם השיקול היה נכון.

תיפ קטן לכל מי שמתעסק אם רכבים חדשים , לפני שאתם מתחילים להתעסק ברכב תנתנקו את המצבר שלכם, זה למדתי בגלל שלא עשיתי את זה הפעם ואחרי שהנעתי את הרכב היו לי הרבה מאוד תקלות כי ישל לי מחשב רכב ברכב, למזלי ניתוק המצבר עזר וכל הקלות נעלמו.

אני גם הוסיף שבלי עיין הרע אני נדהם מהאמינות של שיש בקאדילאק.

חברים אם למשהוא יש שאלות א צריך עזרה תמיד אשמח לעזור

shais01
27-08-10, 07:30
קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע.



סחטיין על העבודה.
תפקידו של הקולר הזה הפוך.
בעצם הוא לא קולר אלא היטר :lol:
תפקידו לחמם במהירות את השמן בהתנעות קרות בארצות קרות.
זאת בעזרת שימוש במים החמים בבלוק (לפני פתיחת הטרמוסטט), ועל ידי כך לצמצם את הנזק לפעולת המנוע עם שמן קר.
הוא מאוד לא שימושי בארץ, ברכבים אחרים מבטלים אותו ברגע שיש תקלה.

שי

raanan_t
27-08-10, 09:31
מלבד העובדה שאני מבסוט שעשית את העבודה לבד וכיף לראות תמונות אני חייב לציין שבחיים, אבל בחיים לא חשבתי שאראה קאדילק עם שמשיה של יוחננוף מתנוססת מתא המנוע :-D

תהנה עם הרכב, ללא ספק רכב מפנק.

yair068
27-08-10, 13:27
ראשית אתה כותב בתחילת השרשור שאתה מכונאי וכך התייחסתי זה שלא רק מוסיפה.
מה קרה לרדיאטור שדלף האם מקורוזיה או מאטמים או מחיבורים .
מעניין אם נוזל הקירור שלא היו טובים הם שגרמו לדעתי לקורוזיה ולאכילה ברדיאטור.
האם החלפתה את כל נוזל הקירור והשתמשתה בנוזל קירור יעודי .
או אוליי בפראפלו

blueuno
27-08-10, 17:19
כנראה הבעלים הקודם הוסיף מים רגילים,
עכשיו בינתיים אניעושה שטיפה, הפעם סמתי מים רגילים, עוד כמה ימים מחליף למים ירוקים זולים, ואז אחרי שאני יראה שאין שמן במיכל, אני מחליף לנוזל ייעודי לרכב שעלה לי 180 שקל, דרך הגב מערכת המים ברכבי מכילה 10 ליטר...

yair068
27-08-10, 18:24
לא הייתי שם מים ירוקים של פרסטון מתקון לאכילה בחומר .
לדעתי תמשיך עם מים מזוקקים עד למים שקופים ונקיים ולאחר מכן נוזל יעודי.
חוצמזה הרכב נראה טוב מאוד