Moshe
25-08-10, 11:13
שלום,
יש לי סיפור קצת מורכב, אשמח לעצות:
יש לי פיאט פונטו דינמיק 2005. בשבוע שעבר הכנסתי אותו לטיפול 90,000 במוסך הכוכב בצ'ק פוסט. הטיפול כלל בין היתר החלפת טיימינג ומשאבת מים, סה"כ 3000 ש"ח.
איך שיצאתי עם האוטו מהמוסך, בעליות של חיפה, האוטו התחמם (המחוג עלה 2 שנתות מעל החצי), ובסיום העליה התקרר חזרה לחצי. יש לציין שלפני הטיפול האוטו מעולם לא התחמם.
מכיוון שהיה יום שישי בצהריים לא יכולתי לחזור מיד עם האוטו למוסך, והחלטתי לבדוק בהמשך הסופ"ש אם האוטו ממשיך להתחמם. בסופ"ש הכל היה תקין, אבל ביום שני שוב התחמם האוטו והחלטתי להחזיר אותו למוסך.
במוסך כמובן התנערו מאחריות, מצאו איזה צינור קרוע, החליפו אותו ב-700 ש"ח ויצאנו לנסיעת מבחן, בה שוב האוטו התחמם בעליה. האבחנה הבאה שלהם היא שהיתה סתימה ברדיאטור הפנימי (למרות שאין רטיבות בדשבורד), שגרמה ללחץ במערכת ולקריעת הצינור, ושהסתימה עכשיו עברה מהרדיאטור הפנימי לרדיאטור החיצוני. הציעו לי להחליף רדיאטור בעוד 1800 ש"ח.
בשלב הזה החלטתי לבדוק עוד אופציות ונסעתי למוסך שהפנו אותי אליו, לא מורשה פיאט.
שם טענו שכל הבעיה היתה אויר במערכת, וניקזו אויר.
בנסיעת מבחן איתם - המחוג עלה מקסימום בשנתה אחת מעל החצי, ושוב חזר לעצמו. הם טוענים שאין צורך לעשות כלום, רק לעקוב שאין התחממות חמורה יותר.
הבעיה היא שבלי ששמתי לב הם הוסיפו קצת מים ירוקים ולא נוזל אדום (שהיה ברדיאטור).
האמת שאני די מיואש מכל הסאגה -
מה דעתכם? האם זה באמת מצב תקין? מה עוד אפשר לבדוק? יש המלצות למוסך אמין וטוב באיזור חיפה?
תודה וסליחה על החפירה.
יש לי סיפור קצת מורכב, אשמח לעצות:
יש לי פיאט פונטו דינמיק 2005. בשבוע שעבר הכנסתי אותו לטיפול 90,000 במוסך הכוכב בצ'ק פוסט. הטיפול כלל בין היתר החלפת טיימינג ומשאבת מים, סה"כ 3000 ש"ח.
איך שיצאתי עם האוטו מהמוסך, בעליות של חיפה, האוטו התחמם (המחוג עלה 2 שנתות מעל החצי), ובסיום העליה התקרר חזרה לחצי. יש לציין שלפני הטיפול האוטו מעולם לא התחמם.
מכיוון שהיה יום שישי בצהריים לא יכולתי לחזור מיד עם האוטו למוסך, והחלטתי לבדוק בהמשך הסופ"ש אם האוטו ממשיך להתחמם. בסופ"ש הכל היה תקין, אבל ביום שני שוב התחמם האוטו והחלטתי להחזיר אותו למוסך.
במוסך כמובן התנערו מאחריות, מצאו איזה צינור קרוע, החליפו אותו ב-700 ש"ח ויצאנו לנסיעת מבחן, בה שוב האוטו התחמם בעליה. האבחנה הבאה שלהם היא שהיתה סתימה ברדיאטור הפנימי (למרות שאין רטיבות בדשבורד), שגרמה ללחץ במערכת ולקריעת הצינור, ושהסתימה עכשיו עברה מהרדיאטור הפנימי לרדיאטור החיצוני. הציעו לי להחליף רדיאטור בעוד 1800 ש"ח.
בשלב הזה החלטתי לבדוק עוד אופציות ונסעתי למוסך שהפנו אותי אליו, לא מורשה פיאט.
שם טענו שכל הבעיה היתה אויר במערכת, וניקזו אויר.
בנסיעת מבחן איתם - המחוג עלה מקסימום בשנתה אחת מעל החצי, ושוב חזר לעצמו. הם טוענים שאין צורך לעשות כלום, רק לעקוב שאין התחממות חמורה יותר.
הבעיה היא שבלי ששמתי לב הם הוסיפו קצת מים ירוקים ולא נוזל אדום (שהיה ברדיאטור).
האמת שאני די מיואש מכל הסאגה -
מה דעתכם? האם זה באמת מצב תקין? מה עוד אפשר לבדוק? יש המלצות למוסך אמין וטוב באיזור חיפה?
תודה וסליחה על החפירה.