התחבר

View Full Version : רק בהרצליה פיתוח...


trademark
23-08-10, 00:47
מרצדס SLS AMG 6.3
http://cars.walla.co.il/ts.cgi?w=/@model&model_id=492

spidi
24-08-10, 01:13
להזיל ריר

danielkochin
24-08-10, 02:33
אני אישית בכלל לא אהבתי את העיצוב החדש של הsls לדעתי הקודמת הייתה הרבה יותר יפה וגם זאת שלפניה. מה שכן אני בכל זאת מזיל ריר :D.

ליאור23
24-08-10, 10:08
למה אבל הוא בחרו בצבע חרא?
ולמה הקמצן לא הוסיף כמה אלפי שקלים כדי לקבל מספר זהב או איך שקוראים לזה

dabab
24-08-10, 16:17
למה אבל הוא בחרו בצבע חרא?
ולמה הקמצן לא הוסיף כמה אלפי שקלים כדי לקבל מספר זהב או איך שקוראים לזה

תאמין לי אתה...

ליאור23
24-08-10, 18:29
אתה מבין שזה היה בצחוק נכון? הנה כזה :D

פיליפ
26-08-10, 18:34
אני אישית בכלל לא אהבתי את העיצוב החדש של הsls לדעתי הקודמת הייתה הרבה יותר יפה וגם זאת שלפניה. מה שכן אני בכל זאת מזיל ריר :D.לא היה דגם קודם, אתה מתבלבל עם מקלארן-מצרדס SLR. ה-SLS זה דגם חדש לגמרי אחרי.

אייל2011
25-05-11, 16:57
אני עובד כאן, בהרצליה פיתוח ואני כל יום מזיל ריר בטירוףףףף על כל מיני מכוניות!
יש לי סוכנות לקסוס מתחת למשרד וקרייזלר מולי..

yuvk
25-05-11, 22:15
יש לי סוכנות לקסוס מתחת למשרד וקרייזלר מולי..

באיזו קומה אתה?