View Full Version : האם הפונטו אבו ספורטינג הרכב האולתמטיבי עלות\ספורט?
נתחיל מההתחלה. כמו שרבים מכם יודעים, אני בערך שנתיים עם פונטו HGT 2001 שמורה מאוד (אני יד-2). לאחרונה קצת דיגדג לי ללכת על משהו ספורטיבי יותר. לא, אין לי ממש הצדקה, פשוט היה בא לי לגוון. החלטתי לקחת היום את פיאט 500 אבארת' לנסיעת מבחן. מה להגיד לכם- רכב מדהים עם התנהגות כביש מפתיעה באחיזה שלה. המנוע עם כוח מתפרץ הרבה יותר מהHGT למרות שלא היה פה כוח מפתיע, לא הייתי מתנגד לעוד 30 כ"ס. אין לי ספק שיש לה הרבה פאן. אבל המחיר.. אלוהים מה זה המחיר הזה. 157,000 מחיר פתיחה, וזה בלי סאן רוף, ריפוד הכי פשוט, גלגלי 16" וכו' (אחרי רישוי והכל יותר לכיוון 160). סמל"ת לקחה את הכיוון של להתעקש שלא מדובר בפיאט- זה אבארת' בלבד. אל תבינו אותי לא נכון, המיתוג דבר חשוב, אני אוהב את זה ואני חושב שזה טוב של פיאט.. אבל זה מספיק מצדיק כדי להדביק מחיר יוקרתי במיוחד?
פאק.. אנחנו מדברים על איזה 35,000 יורו.
ואז חונה לה בשקט באולם פיאט איבו 1.4 מוגדש 135 כ"ס עם ביצועי תאוצה לפחות דומים לשל הHGT. נכון, אין לי ספק שזה רכב כבד יותר, איטי יותר ואין לו פאו כמו ה500.. אבל ניתן להשיג אותו בהרבה פחות מ133,000..בדוק. הדגם המדובר כולל איבזור מלא- גלגלי 17" מגנזיום, סאן רוף פנורמי (כפול), נוחות נסיעה ו...הטורבו יכולה לתת אופציות שידרוג בעתיד.
לצערי, לא היה דגם לנסיעת מבחן ו5TH GEAR הם אמרו שהוא אוטו טוב, רק לא מלהיב במיוחד.
אז כאן מגיע שאלת הש"ח... האם30,000-50,000 (תלוי באיבזור) שווה את ההפרש?
אני אגיד לכם את האמת.. הפיאט פונטו החמודה נראתה טוב, רק למה ה5 דלתות??!
אני אולי עדיין אקנה אבארת', אבל משהו בתמחור צורם לי מאוד.
סתם..רציתי לשתף.
שבת שלום לכולם
אם אתה שואל אותי המחיר לא מצדיק. לדעתי המחיר מנותק מהמציאות.
danielkochin
13-08-10, 21:41
כמה שזה כואב לשלם מחיר כזה אין ברירה זה כן תורם למיתוג של הרכב, לדוגמא מיני למה היא כל כך יקרה אין סיבה למען האמת ובאנגליה מחירה נמוך בהרבה מזה בארץ אבל אין ברירה ככה הדברים עובדים פה.
בטח שיש ברירה, לא לשלם מחיר הזוי כזה לרכב שהתמורה הכי גדולה שלו זה המדבקות לדעתי, סתם רכב בנות שניסו לעשות אותו קרבי ויצא להם איזה חנון שמנסה להראות עצבני. הרכב פשוט לא שווה את הכסף, אין בו שום דבר מיוחד לדעתי, בפחות מהמחיר הזה אפשר להעמיד ibiza fr חדשה , ועוד הרבה ספורטיביות אחרות, הם יכולים לקרוא לה אבארט' כמה שהם רוצים, אבל כשקרלו אבארט' מכר את הסדנה לפיאט באותו זמן נגמר עידן האבארט, מה שנשאר זה השם והמדבקות, אני מקווה שאף אחד לא יקנה מהם את הרכב הזה.
לאאא.. ליאור, אתה טועה. האבארת' באמת סופר מיני מאוד ספורטיבי ויש לו ביקורות מעולות. זה רכב שהוא הרבה יותר ממדבקות, אל תטעה מה500 הרגילים. הרכב הזה פשוט זאב, ובידים הנכונות אפשר להוציא ממנו ה-מ-ו-ן. השאלה בכל זאת התמחור שלו.. אני במחיר כזה יכול להתקרב לכל המתחרות בשוק ואולי למצוא אפילו תמורה טובה יותר.. או שלא?
בטח שיש ברירה, לא לשלם מחיר הזוי כזה לרכב שהתמורה הכי גדולה שלו זה המדבקות לדעתי, סתם רכב בנות שניסו לעשות אותו קרבי ויצא להם איזה חנון שמנסה להראות עצבני. הרכב פשוט לא שווה את הכסף, אין בו שום דבר מיוחד לדעתי, בפחות מהמחיר הזה אפשר להעמיד ibiza fr חדשה , ועוד הרבה ספורטיביות אחרות, הם יכולים לקרוא לה אבארט' כמה שהם רוצים, אבל כשקרלו אבארט' מכר את הסדנה לפיאט באותו זמן נגמר עידן האבארט, מה שנשאר זה השם והמדבקות, אני מקווה שאף אחד לא יקנה מהם את הרכב הזה.
קודם כול שלום הרבה זמן לא שמענו ממך וחבל.
אני מציע לך אצע אחת בלבד, חכה עוד קצת לפני ה500 שלפי דעתי אחד הרכבים היפים!
(ליאור חולק עליך בגדול!)
עוד חודש עד חודשים צריכה להגיע האיבו אבראט שתג מחירה היה נמוך משל ה500 ב 10K ואפילו יותר והיא כבר ממש חזקה בעלת המנוע החדש 1.4 T 165HP
ושלל ביצועים.
אני אישית הייתי מחכה עוד קצת ומחליט אחרי נסיעת מבחן באבראט החדשה.*
היי יוסי, כן אני יודע- הייתי הרבה מאוד זמן בחו"ל. אבל חזרתי. :)
לגבי האיבו- לפי מה שעומר במכירות אומר, דווקא הפונטו תהיה מתומחרת פאילו יותר מה500..מפתיע.. כן.. אבל מסכים ששווה לחכות בכל מיקרה.
על מה אתה בדיוק חולק עליי אם אפשר לדעת, בנוגע למחיר או בנוגע לתמורה שהרכב מציע. שלא תבין לא נכון, אני אוהב את המותג פיאט על שלל דגמיו, אבל פה אני חושב שהם עושים טעות מרה בנוגע לתמחור, כמובן שזהו רכב ספורטיבי נחמד, אבל המנוע גודש ועדיין לא מספיק חזק, בכללי לא אהבתי את העיצוב של הרכב ואת ההרגשה הכללית בתוך הרכב.( הייתה לי 500 רגילה מהשכרה לכמה ימים)
על התמורה והספורטיביות.
עם כל זה שהיא החלשה בקטגוריה היא עומדת על ביצועים טובים מאוד.
7.9 למאה זה לא רע ואף טוב מאד כי הקופרה הגודשת החזקה בקטגוריה עושה לא יותר מ 7.2 ככה שזה מכובד מאד יחסית ל 135 מול 180. ובסגיר הבדל של כמה קמש"ים בודדים..
ועזוב את זה שהיא לפי דעתי הכי יפה בקטגוריה והכי מיוחדת ואולי היחידה שתסובב ראשים ולא מעט!
מסכים איתך, היית צריך לראות כמה אנשים עשו לי שלוםוTHUMBS UP כאשר נהגתי באיילון וכביש מס' 4. הרבה זיהו את הספורטיבית הקטנה.
עדיין... בכל זאת...תחשוב שעל המאובזרת ביותר, אחרי רישוי, אתה מגרד כבר 190,000 ש"ח. וזה בלי לחשוב אפילו על הקיט של הSS שאם היא תאושר במשרד הרישוי אז מדובר בערך בעוד 25,000 ש"ח בשביל לקבל 165 כ"ס (בסך הכל שינוי תוכנה ב מחשב רכב) וקפיצים משופרים, צ'נטים גדודלים יותר, פילטר אוויר ועוד קצת מדבקות.
QUOTE=yossi136;75456]על התמורה והספורטיביות.
עם כל זה שהיא החלשה בקטגוריה היא עומדת על ביצועים טובים מאוד.
7.9 למאה זה לא רע ואף טוב מאד כי הקופרה הגודשת החזקה בקטגוריה עושה לא יותר מ 7.2 ככה שזה מכובד מאד יחסית ל 135 מול 180. ובסגיר הבדל של כמה קמש"ים בודדים..
ועזוב את זה שהיא לפי דעתי הכי יפה בקטגוריה והכי מיוחדת ואולי היחידה שתסובב ראשים ולא מעט![/QUOTE]
המולטיאייר כך נאמר לי תוצע בקרוב גם עם 3 דלתות.
מה שכן, חישוקי 17 כבר לא מגיעים למיטב ידיעתי.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.