opencan
01-08-10, 01:20
שבוע טוב חברי הפורום המלומדים :)
אחרי נסיון על הפנים עם 2 מוסכים באזור (אחד ניסה לפוצץ לי את המערכת קירור עם הרבה יותר מידי מים ולחכות שיקרה משהו על הליפט והרכיב מחזיר שמן לברקסים ככה שהוא נזל. השני החליף פלאג דפוק אחד והשאיר דפוק אחר) החלטתי לעשות את הטיפול 10K לבד.
החלפתי הכל כמו שצריך חוץ מהחיבור מחדש של הכבלים של הפלאגים שהרכבתי הפוך 2 מהם.
תיקנתי את זה לפני שבוע אבל אני אשמח אם יש למישהו סכמה של איך זה אמור להיות כדי לבדוק פעם שלישית.
גם שמן לא החלפתי כמו שצריך אלא רק הוספתי חצי מיכל שהיה חסר אחרי נזילה עקב הברגה רופפת של הפילטר שמן.
אני צריך למצוא מפתח לאגן שמן. מישהו יודע מה המידע שלו בפונטו XTZ שנת 2000 נפח 1240 סמ"ק?
האוטו משתעל שאני לא נותן מספיק טורים. בנסיעה מעל 70 הוא נוסע סבבה.
זה נותן אותה תגובה כמו חיבור לא נכון של הפלאגים.
מה אני עושה עם הדבר הזה? מאיפה זה יכול לנבוע?
הפלאגים מחוברים לפי סכמה שמצאתי ברשת (השמאלי ביותר לשני מלמעלה, אחד אחריו לתחתון, אחד אחריו לשלישי והכי ימיני לחלק העליון). שאני מדליק את האוטו לבדוק שהכל מחובר (מוציא ורואה ניצוצות) 2 מהכבלים נותנים לי זצים שאני מזיז אותם. הם ישנים יותר מה2 האחרים. יכול להיות שהם גורמים לבעיות? אם כן, כמה אמור לעלות דבר כזה?
בלי שום קשר אני חושב שהגיע הזמן להחליף ברקסים קידמיים והמטומטם שחיבר את הגלגל לפני שקניתי אותו תקע בורג עקום.
המוסכניקים הגאונים שהייתי אצלם עד עכשיו טענו שזה כנראה ישבור את הנאבה שיוציאו אותה ועוד משהו שאני לא זוכר את השם שלו.
יש מקום מומלץ לעשות עבודה כזו? אני נמצא ביבנה אבל אני מעדיף מוסכניק פחות רמאי וחאפר גם אם זה דורש ממני לסוע קצת.
החברה בדיוק הוציאה רשיון ואני מעדיף שהרכב יהיה מוכן להתעללות הזו.
יש לי נזילה של שמן ברקס. איך אני פותר את זה? זה משהו שמישהו בלי נסיון מי יודע מה במכניקה (אבל חוש טכני לא רע) יוכל לעשות?
זה קרה רק אחרי החלפה של הברקסים האחוריים ככה שאני מאמין שזה לא נובע ממשהו בתוך המערכת אלא מההרכבה של הצינורית.
נתקעתי במדרכה שחניתי וכל הגז של המזגן יצא. המוסכניק החאפר שהייתי אצלו (שהוא גם בעל הדירה שלי) טען שהקרבורטור (או רדיאטור? אף פעם לא הבדלתי בין השמות) של המזגן הלך.
אם זה רק הצינור גז שנדפק (מה שאני מאמין שקרה) יש דרך לסדר את זה לבד?
דבר אחרון - השמן מנוע ששמתי בבאגז' נשפך. זוועה.
כל המושב האחורי ספוג שמן וחלק נכבד מהבאגז'.
שמתי קילו מלח גס על המושב שיספוג מה שאפשר.
אחרי שאני אשאב את המלח יש למישהו רעיון איך לנקות את החרא הזה?
(אל חשש, הוצאתי את השמן ושמתי אותו בבית)
חשבתי על משחה לניקוי כלים (הצהובה של פעם) אבל אם יש משהו יותר טוב אני אשמח לשמוע.
בסוף הפונטו שלי עוד תסע לתפארת!
תודה מראש על הקריאה עד לפה ושבוע נפלא.
אחרי נסיון על הפנים עם 2 מוסכים באזור (אחד ניסה לפוצץ לי את המערכת קירור עם הרבה יותר מידי מים ולחכות שיקרה משהו על הליפט והרכיב מחזיר שמן לברקסים ככה שהוא נזל. השני החליף פלאג דפוק אחד והשאיר דפוק אחר) החלטתי לעשות את הטיפול 10K לבד.
החלפתי הכל כמו שצריך חוץ מהחיבור מחדש של הכבלים של הפלאגים שהרכבתי הפוך 2 מהם.
תיקנתי את זה לפני שבוע אבל אני אשמח אם יש למישהו סכמה של איך זה אמור להיות כדי לבדוק פעם שלישית.
גם שמן לא החלפתי כמו שצריך אלא רק הוספתי חצי מיכל שהיה חסר אחרי נזילה עקב הברגה רופפת של הפילטר שמן.
אני צריך למצוא מפתח לאגן שמן. מישהו יודע מה המידע שלו בפונטו XTZ שנת 2000 נפח 1240 סמ"ק?
האוטו משתעל שאני לא נותן מספיק טורים. בנסיעה מעל 70 הוא נוסע סבבה.
זה נותן אותה תגובה כמו חיבור לא נכון של הפלאגים.
מה אני עושה עם הדבר הזה? מאיפה זה יכול לנבוע?
הפלאגים מחוברים לפי סכמה שמצאתי ברשת (השמאלי ביותר לשני מלמעלה, אחד אחריו לתחתון, אחד אחריו לשלישי והכי ימיני לחלק העליון). שאני מדליק את האוטו לבדוק שהכל מחובר (מוציא ורואה ניצוצות) 2 מהכבלים נותנים לי זצים שאני מזיז אותם. הם ישנים יותר מה2 האחרים. יכול להיות שהם גורמים לבעיות? אם כן, כמה אמור לעלות דבר כזה?
בלי שום קשר אני חושב שהגיע הזמן להחליף ברקסים קידמיים והמטומטם שחיבר את הגלגל לפני שקניתי אותו תקע בורג עקום.
המוסכניקים הגאונים שהייתי אצלם עד עכשיו טענו שזה כנראה ישבור את הנאבה שיוציאו אותה ועוד משהו שאני לא זוכר את השם שלו.
יש מקום מומלץ לעשות עבודה כזו? אני נמצא ביבנה אבל אני מעדיף מוסכניק פחות רמאי וחאפר גם אם זה דורש ממני לסוע קצת.
החברה בדיוק הוציאה רשיון ואני מעדיף שהרכב יהיה מוכן להתעללות הזו.
יש לי נזילה של שמן ברקס. איך אני פותר את זה? זה משהו שמישהו בלי נסיון מי יודע מה במכניקה (אבל חוש טכני לא רע) יוכל לעשות?
זה קרה רק אחרי החלפה של הברקסים האחוריים ככה שאני מאמין שזה לא נובע ממשהו בתוך המערכת אלא מההרכבה של הצינורית.
נתקעתי במדרכה שחניתי וכל הגז של המזגן יצא. המוסכניק החאפר שהייתי אצלו (שהוא גם בעל הדירה שלי) טען שהקרבורטור (או רדיאטור? אף פעם לא הבדלתי בין השמות) של המזגן הלך.
אם זה רק הצינור גז שנדפק (מה שאני מאמין שקרה) יש דרך לסדר את זה לבד?
דבר אחרון - השמן מנוע ששמתי בבאגז' נשפך. זוועה.
כל המושב האחורי ספוג שמן וחלק נכבד מהבאגז'.
שמתי קילו מלח גס על המושב שיספוג מה שאפשר.
אחרי שאני אשאב את המלח יש למישהו רעיון איך לנקות את החרא הזה?
(אל חשש, הוצאתי את השמן ושמתי אותו בבית)
חשבתי על משחה לניקוי כלים (הצהובה של פעם) אבל אם יש משהו יותר טוב אני אשמח לשמוע.
בסוף הפונטו שלי עוד תסע לתפארת!
תודה מראש על הקריאה עד לפה ושבוע נפלא.